خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: مهدی جمالی‌نژاد در یکصد و هجدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بودجه ۹۵ شهرداری مرکزی را به شوراي شهر اصفهان تقديم كرد.
کد خبر: ۸۶۲۱۹۳۸
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد  در یکصد و هجدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر  بودجه ۹۵ شهرداری مرکزی را به شوراي شهر اصفهان تقديم كرد.

شهردار در اين جلسه گفت: بوجه ۹۵ شهراری اصفهان با رویکرد جدیدی تدوین شده است؛ برای اولین بار بودجه شهرداری و سازما‌ن‌های وابسته در یک مجلُد تدوین و به شورای شهر ارائه می‌شود.

وی ادغام بودجه نقدی و غیر نقدی، تعریف بودجه مستقل برای ناژوان و تعریف سطح چهارم بودجه را از ویژگی‌های بارز بودجه‌های شهرداری اصفهان در سال ۹۵ عنوان کرد و ادامه داد: همچنین در راستای بهبود فرآیند تدوین بودجه، تغییراتی را در ساختار و محتوای بودجه ایجاد کرده‌ایم که به دنبال آن حرکت به سمت حسابداری تحققی و بودجه‌ریزی عملیاتی را در دستور کار داریم.

شهردار اصفهان بيان داشت: پروژه‌های اصلی منطقه در سطح سه و فعالیت‌های عمرانی مرتبط با یک پروژه در سطح چهارم تعریف شده است.

وی با اشاره به اهمیت اعتبارات نگهداری و ساماندهی شهر در سه حوزه معاونت خدمات شهری، معاونت فرهنگی و اجتماعی و حمل و نقل و ترافیک افزود: اعتبارات این معاونت‌‌ها در بودجه پیش‌بینی شده و اعتبارات مرتبط نیز به این سه حوزه منتقل شده است.

جمالی‌نژاد با بیان اینکه بودجه ۹۵ شهرداری اصفهان به گونه‌ای تدوین شده است که حداقل زمان را از مدیران و معاونت‌های مختلف بگیرد، اضافه کرد: بر این اساس با استفاده از سیستم‌های پیشرفته برای بودجه سال آینده ۵۶ جلسه کارگروهی در حوزه درآمد، جاری و عمرانی برگزار شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۵۵ نفر از مدیران، معاونان و کارشناسان شهرداری اصفهان برای تدوین بودجه ۹۵ شهرداری اصفهان ابراز داشت: در مجموع یک هزار و ۳۸۲ نفر ساعت برای تدوین این بودجه زمان برده است.

بودجه ۹۵ شهرداری اصفهان با اعتبار ۲۶۰۰ میلیارد تومان تدوین شد

شهردار اصفهان با بیان اینکه بودجه سال ۹۵ شهرداری اصفهان نیز به اندازه بودجه سال ۹۴ و به میزان دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تدوین شده است، ادامه داد: شهرداری اصفهان بر خلاف بسیاری از شهرداری‌های کشور برای سال آینده بودجه را کاهش نداده است.

وی بودجه جاری شهرداری اصفهان در سال ۹۵ را ۶۳۸ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این بودجه نسبت به بودجه ۵۱۰ میلیارد تومانی سال ۹۴ شهرداری در این بخش با افزایش ۱۵ درصدی روبرو بوده است.

جمالی‌نژاد با اشاره به تخصیص یک هزار و ۹۶۲ میلیارد تومان بودجه به بخش عمرانی شهرداری اصفهان در سال ۹۵ افزود: این میزان بودجه ۷۶ درصد از بودجه شهرداری اصفهان را شامل می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها