دفاع اولین دانش آموخته زبان دانشگاه صنعتی شاهرود از پایان نامه خود

اولین دانش آموخته زبان انگلیسی دانشگاه صنعتی شاهرود در مقطع کارشناسی ارشد از پایان نامه خود با عنوان «استفاده متمایز از زبان اول زبان آموزان در تدریس زبان دوم» دفاع کرد.
کد خبر: ۸۶۲۱۹۷۴
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه دفاع پایان نامه شبنم نوروزی اولین دانش آموخته رشته زبان انگلیسی با عنوان « استفاده متمایز از زبان اول زبان آموزان در تدریس زبان دوم» با راهنمایی دکتر سید علی استوار نامقی در دانشکده صنایع و مدیریت برگزار شد.

دکتر استوار نامقی در رابطه با هدف این پایان نامه گفت: هر چند از نظر تئوری استفاده از زبان اول زبان آموزان در تدریس زبان دوم مورد تایید اندیشمندان آموزش زبان است، در عمل استفاده از زبان مادری زبان آموزان در تدریس، یک نقطه ضعف محسوب می شود.

این استاد راهنما گفت: برای رفع این معضل از طریق مشاهده تدریس مدرسین خبره و همچنین مصاحبه با آنها، این پایان نامه انجام شده و هدف آن کشف پتانسیل های زبان اول در تسهیل آموزش زبان دوم است.

گفتنی است چهار مقاله توسط شبنم نوروزی اولین دانش آموخته زبان انگلیسی این دانشگاه زیر نظر دکتر سید علی استوار نامقی به عنوان استاد راهنما در مجلات نمایه شده پایگاه های اطلاعاتی معتبر از جمله SCOPUS منتشر شده است.

علاوه بر آن سه مقاله نیز از این دانشجو در آمریکا و یک مقاله در استرالیا چاپ شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار