حاجی صادقی با اشاره به اینکه آزادی این سربازان به دلیل رایزنی های دیپلماتیک نبود، گفت: برای ایران مسجل شده بود که این افراد بدون قصد قبلی و سهوا وارد آب های سرزمینی ایران شده اند و لذا بر اساس رافت اسلامی با آنها برخورد شد.
کد خبر: ۸۶۲۲۰۰۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴
 حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به دستگیری و آزاد کردن تعدادی از سربازان آمریکایی در خلیج فارس از سوی ایران گفت: این اقدام اقتدار و قاطعیت نیروهای ایران را به منصه ظهور رساند.

وی با اشاره به اینکه آزادی این سربازان به دلیل رایزنی های دیپلماتیک نبود، گفت: برای ایران مسجل شده بود که این افراد بدون قصد قبلی و سهوا وارد آب های سرزمینی ایران شده اند و لذا بر اساس رافت اسلامی با آنها برخورد شد.

حاجی صادقی همچنین به افزایش سطح مذاکرات میان وزرای خارجه ایران و آمریکا نیز اشاره کرد و گفت: رهبری معظم انقلاب تاکید داشته اند که مذاکرات صرفا باید در حوزه هسته ای باقی بماند چرا که آمریکا به دنبال نفوذ در ایران از طریق مذاکره است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به عملکرد آمریکا در قبال شوروی گفت: یکی از ابزارهایی که آمریکا توانست شوروی را تضعیف کند همین مذاکره بود اما باید بدانند که ایران شوروی نیست و رهبری انقلاب هم گورباچوف نیست.

ارسال نظرات