مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کوثر:

همه باید فرمایشات رهبر انقلاب را سرلوحه خود قرار دهیم

یکی از بحث هایی که مورد بحث پسابرجام و ایام انتخابات است توجه ویژه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۲۲۰۱۳
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳

حجت الاسلام وحید شعیبی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کوثر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کوثر فرمود یکی از بحث هایی که مورد بحث پسابرجام و ایام انتخابات است توجه ویژه به بیانات رهبر معظم انقلاب است. که ایشان راهبردی های خط نفوذ را در دو مبحث مهم سیاستگذاری و قانونگذاری بیان کردند.
شعیبی افزود مسئله نفوذ یکی از مسائل مهم امروز جامعه است که همه احاد ملت و خصوصا مسئولین باید توجه داشته باشند یک بحث مهم و پیچیده است.
وی گفت: نفوذ در تمامی زمینه ها (فرهنگی،سیاسی،اقتصادی،امنیتی و باورهای دینی و انقلابی) ازجمله آنها قرائت انحرافی از اسلام ناب که امام راحل اسلام ناب را در مقابل اسلام آمریکایی بیان کردند و امروزه به عنوان اسلام رحمانی قلمداد می کنند که اسلام دین عطوفت و مهربانی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کوثر بیان کرد: درست است که اسلام به همه مهربان است ولی نسبت به دشمنان سرسخت و مغرض، مثل اَشِدّا علی الکفار است یعنی بیان انحرافی از دین که تک بعدی نگاه کردن کار دشمنان و خطرناک است که این نوع اسلام ها یعنی اسلام آمریکایی نفی طاغوت و استکبار و جهاد و فتنه گری است.
وی در پایان گفت: همه باید فرمایشات رهبر انقلاب را سرلوحه خود قرار دهیم که نسبت به مسائل خصوصا مسائل دینی سطحی نگری نداشته باشیم و کار عمقی روی مفاهیم اسلامی داشته باشیم.

خبرنگار: مهدی رضایی


ارسال نظرات
آخرین اخبار