خبرهای داغ:
گردهمایی مصون سازی فرهنگی در سپاه شیروان با محوریت تبیین ابعاد مختلف و مصادیق جاهلیت مدرن در عصر حاضر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۲۰۷۷
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر فرزانه مسئول کانون بسیج اساتید شیروان با اشاره به عصر جاهلیت اعراب، زنده به گور کردن دختران و پرستش بت های ساخته شده از سنگ و چوب را از مصادیق آن نام برد.

وی با بیان اینکه آمار زیاد سقط جنین در دنیای امروز نیز نشان از جاهلیت عصر حاضر دارد گفت: پیامبر اکرم در 1400 سال پیش از بازگشت دوباره جاهلیت، مردم را آگاه کرده بود.

دکتر فرزانه افزود: امروزه بیش از چهارهزار اعتقاد و باور دینی در سطح جهان وجود دارد و این نشان دهنده اینست که بشر نتوانسته به آن دیدگاه واقعی که قرآن تبیین کرده و هزاران پیامبر برای آن مبعوث شده اند برسد.

وی گفت: امروز جنگ فرهنگی و ناتوی فرهنگی در کشور ما از سوی دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب با جدیت تمام در همه عرصه ها دنبال می شود و تا حدودی نیز موفق بوده اند.

مسئول کانون بسیج اساتید شهرستان شیروان افزود: امروز بیش از هشتاد درصد کاربران نرم افزارهای اجتماعی همچون تلگرام را ایرانی ها تشکیل می دهند .

وی گفت: اگرچه می شود از این شبکه های اجتماعی استفاده درست کرد ولی سوال اینجاست چند درصد کاربران استفاده نادرست دارند،بستری که هرروز به شایعات و شبهات دینی دامن می زند و اعتقادات و باورهای جوانان را تضعیف می کنند.

دکتر فرزانه گفت: امروزه اختلاف افکنی بین شیعه و سنی و تضعیف جایگاه شیعه در بین ملل جهان و بویژه مسلمانان از نقشه های دشمن است که اصطلاحا به آن شیعه انگلیسی می گویند.

وی افزود: خرافه افکنی در بین مردم یکی دیگر از شگردهای دشمنان است که هدف آنها تضعیف باورها و تخریب جایگاه ائمه اطهار است.

فرزانه گفت: یک عده نیز با استفاده از ضعف ایمان و ترویج خرافه ها خود را نائب امام زمان و یا داشتن ارتباط با ائمه اطهار معرفی می کنند و از این راه کسب و کار راه انداخته اند.

دکتر فرزانه گفت: جاهلیت مدرن امروزه در قالب فرقه های نوظهور خود را نمایان کرده و اینها نیز به خاطر کج فهمی از دین و دور شدن از اسلام ناب محمدی است و از مصادیق آن می توان به همین گروه های تروریستی تکفیری اشاره کرد که با نام اسلام ریشه به تیشه اسلام و مسلمانان می زنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار