خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین بیان کرد: با پایداري رزمندگان سوري و مدافعان حرم، زندگي مردم در دمشق عادي است.
کد خبر: ۸۶۲۲۰۸۹
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، جانشين راهبردی سپاه صاحب الامر (عج) استان،شهردار قزوين و رئيس و برخي از اعضاي شوراي اسلامي شهر و معاون تعاون بنياد شهيد و امورايثارگران استان قزوين و جمعي ديگر از مديران شهري با سرهنگ پاسدار هاشم آذربايجاني از مستشاران ايراني در سوريه ديدار و گفت‌وگو کردند.

آذربايجاني فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوين که به صورت مستشار نظامي مدتي در کشور سوريه حضور داشت، گفت: وضعيت جنگ در سوريه در اين 4 سال خيلي متفاوت‌تر شده است و با پایداري رزمندگان سوري و مدافعان حرم، زندگي مردم در دمشق عادي است و زيارت‌گاه‌ها باز است.

وي افزود: سه گروه داعش، جبهه النصره و ارتش آزاد در سوريه عليه دولت فعلي بشار اسد مي‌جنگند ولي در عين حال با همديگر نيز مشکل دارند.

آذربايجاني حضور حزب اله لبنان را در سوريه بسيار مثبت دانست و افزود: مديريت نقاط استراتژيک سوريه بر عهده حزب‌اله است و اين مجموعه با تکنولوژي بسيار پيشرفته در حال تأمين امنيت مردم هستند.

وي اعلام کرد: دشمن سوريه به تجهيزات بسيار پيشرفته غربي مجهز است و همين طور قدرت تحرک دشمن بسيار زياد است.

آذربايجاني ادامه داد: جنگ در سوريه و عراق شکل عجيبي دارد چرا که کفر با نقاب دين به ميدان آمده است و داعش به علت دسترسي به نفت عراق و سوريه سرمايه دارترين گروهک تروريستي دنيا است.

شهردار قزوین:

مسعود نصرتي، شهردار قزوين نيز در این دیدار گفت: جايگاه جمهوري اسلامي در منطقه بسيار تأثيرگذار است و اين نشانگر قدرت سياسي و نظامي کشور است.

وي برخي حرف‌ها را که چرا بايد ايران در سوريه و عراق از نيروهاي حزب اله حمايت کند نادرست دانست و افزود: اين که ايران پشت مرزهاي دشمن و کيلومترها دورتر از مرزهاي کشور، دشمن را زمين گير کرده‌ است نشان از اقتدار کشور دارد.

شهردار قزوين با اشاره به تأمين امنيت بالاي کشور نيز گفت: در پاريس و در قلب اروپا شب عيد 60 هزار نيروي نظامي در حال تأمين امنيت هستند در حالي که ايران اسلامي در امنيت کامل است.

شايان ذکر است: در اين ديدار عباس برزگر ابراهيمي جانشين راهبردی سپاه صاحب الامر (عج) استان،فرج اله فصيحي رامندي رئيس شوراي شهر، علي صادقي نيارکي و محمدرضا صديقي از اعضاي شوراي اسلامي شهر، محمدرضا علي‌اکبر بيک معاون تعاون بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين، حسين عمويي مدير عامل سازمان ميادين و ميوه و تره‌بار ساماندهي مشاغل شهري شهرداري، ابوالفضل ذوالقدر مديرعامل سازمان خدمات ايمني و آتش نشاني شهرداري قزوين، اصغر اله‌ياري مشاور امور ايثارگران شهرداري قزوين حضور داشتند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها