معاون فرهنگی هنری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: پنج عکاس از عکاسان استان چهارمحال و بختیاری به سومین جشنواره بین المللی عکس خیام "مادرم زمین"راه یافتند.
کد خبر: ۸۶۲۲۱۰۹
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال وبختیاری؛ قاسم اسماعیلی دهکردی در گفت‌گو با خبرنگار ما اظهار کرد: احمد تاجی ،بهرام صدیقی ،امین پاسی شیرازی ،مجید شمس و احمد ریاحی دهکردی پنج عکاس استان هستند که عکس‌های آن‌ها به جشنواره عکس خیام راه پیدا کرده است .

وی افزود: در مجموع 22194 عکس از 1958 شرکت کننده از 78 کشور در این جشنواره شرکت کرده‌اند که عکس‌های هر بخش در چهار مرحله داوری می‌شوند.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: آثار در این جشنواره در سه مرحله مورد بررسی قرار میگیرند که در مرحله نخست داوری برخی عکس‌ها حذف‌ شده و امتیاز لازم را از داوران کسب نکرده، در مرحله دوم عکس‌های منتخب شده حداقل امتیاز لازم برای دریافت القاب PSA و فیاپ را کسب کرده و راه‌ یافته و نامزد جایزه که در مجموع ۱۳۴ عکس به نمایشگاه راه‌ یافته و نامزد دریافت جایزه می‌شوند.

اسماعیلی بیان کرد: عکس‌های انتخاب شده این جشنواره به‌شرط دریافت مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی، در کتاب چاپ می‌شوند و در نمایشگاه‌های شهرستان‌ها و سایر کشور‌ها، به‌صورت چاپی و تعدادی به‌صورت دیجیتال نمایش داده می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، اسامی‌برندگان قطعی در مراسم اهدای جوایز و رونمایی کتاب در اردیبهشت ۱۳۹۵ اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات