معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان یزد:
معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اثرگذاری بالای هیئت‌های مذهبی گفت: هیئت‌های مذهبی بایدر بازخوانی خاطرات انقلاب نقش ایفا کنند.
کد خبر: ۸۶۲۲۱۱۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حجت الاسلام علی کارگر، صبح دیروز در کارگاه آموزشی ـ تخصصی تحلیل جبهه معارض جریانات فرهنگی انقلاب با حضور مسئولان هیئت‌های مذهبی یزد، با اشاره به در پیش بودن سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی اظهار داشت: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با دشمنی های بسیاری توسط کشورهای غربی روبرو بوده ایم.

وی افزود: دشمنان این نظام به دنبال متوقف کردن انقلاب اسلامی و انحراف آن از آرمان های مطرح شده توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بوده اند.

کارگر با بیان اینکه دشمن هر روز با توطئه و راهی متفاوت به دنبال نفوذ در کشور بوده است، اظهار داشت: از سال ۷۵ شاهد مطرح شدن بحث نفوذ توسط مقام معظم رهبری در دیدارها و ملاقات هایشان با طیف های گوناگون بوده ایم.

وی تصریح کرد: وقتی دشمن نتوانست در عرصه نفوذ نظامی بر ملت ایران غلبه کند، نفوذ فرهنگی را در پیش گرفت و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار بست.

کارگر با اشاره به نقش هیئت ‌های مذهبی در تاریخ انقلاب اسلامی و حوادث پس از آن گفت: باید روشن و بیدار باشیم تا ایمان و عقیده ما نسبت به نظام سست نشود و تحت تاثیر تبلیغات سوء دشمنان قرار نگیریم و این روحیه را در بین اعضای هیئت‌های خود ترویج دهیم.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر عنوان کرد: در تمام کشورهای جهان، سالروز آزادی و استقلال آن کشور از روزهای مهم بشمار می آید و آن روز بزرگ داشته می شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: با توجه به اینکه انقلاب ما برخاسته از بطن جامعه و مردم است، در برنامه های بزرگداشت آن نیز مردم باید حضور پر رنگی داشته باشند.

وی بازخوانی خاطرات انقلاب را از نیازهای امروز جامعه دانست و گفت: هیئت‌های مذهبی با برگزاری جلسات بازخوانی خاطرات انقلاب نسل نوجوان و جوان را با انقلاب آشنا کنند.

کارگر با اشاره به انتخابات در پیش رو یادآور شد: عموما دشمنان در زمان انتخابات به دنبال توطئه و ضربه زدن به نظام بوده اند که باید نسبت به این موضوع حساس بود.

وی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات، نماد حضور و پشتیبانی آنان از نظام و انقلاب است اما باید در این راه به بحث انتخاب اصلح نیز توجه داشت.

 

ارسال نظرات