خبرهای داغ:
لشگری با قهرمانی در مسابقات کشتی آزاد بین‌المللی جام تختی نشان داد که برای موفقیت از انگیزه‌های بالایی برخوردار است تا دوباره بتواند در این مسابقات بدرخشد.
کد خبر: ۸۶۲۲۱۹۵
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،احسان لشگری کشتی‌گیر مطرح استان در رقابت‌های کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی با کسب عنوان قهرمانی نشان داد که پس از نزدیک به دو سال دوری از میادین همچنان برای کسب پوشیدن دوبنده تیم ملی از انگیزه‌های بالایی برخوردار است.

لشگری استارت موفقیت‌های خود را از المپیک 2012 لندن آغاز کرد و توانست در این پیکارهای بزرگ عنوان سومی و نشان ارزشمند برنز را کسب کند تا قزوین را پس از نیم قرن پس از محمدمهدی یعقوبی صاحب نشانکند.

این کشتی‌گیر نام آشنای قزوینی پس از کسب نشان برنز مسابقات جهانی 2013 مجارستان به یکباره با مصدومیت از ناحیه زانو روبه‌رو شد و مسابقات جهانی سال‌های 2014 ازبکستان و 2015 آمریکا را از دست داد.

لشگری در طول این مدت اما تلاش خود را از دست نداد و گرچه در مسابقات انتخابی مرحله نهایی کشتی آزاد کشورمان با شکست مقابل رقبا بخت حضور در اردوی تیم ملی را دست داد، اما به یکباره و از سه ماه قبل از مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور دوباره استارت زد و عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.
نایب قهرمانی که البته به گفته خودش تنها به دلیل استرس و فشار زیاد و دوری دو ساله از میادین بود.

لشگری با قهرمانی در مسابقات کشتی آزاد بین‌المللی جام تختی نشان داد که برای موفقیت از انگیزه‌های بالایی برخوردار است تا دوباره بتواند در این مسابقات بدرخشد.

لشگری که در وزن 86 کیلوگرم این رقابت‌ها به مصاف رقبا رفته بود، با کسب سه پیروزی متوالی راهی مرحله نیمه نهایی شد و در این مرحله با نتیجه 4 بر یک از سد مجتبی گلینج عبور کرد.این کشتی‌گیر مطرح و نام آشنای استان در دیدار نهایی نیز مقابل رضا بیات قرار گرفت و موفق شد با شکست 5 بر 3 این کشتی‌گیر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است، مسابقات کشتی بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی با شرکت 107 کشتی‌گیر از 13 کشور در سالن ورزشی 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها