خبرهای داغ:
جاهدی گفت: شاید نتوانیم جایگاه شهدای گمنام را درک کنیم اما می‌توانیم با استقبال عظیم و در خور نام لارستان بزرگ میزبان خوبی برای شهیدان گمنام باشیم.
کد خبر: ۸۶۲۲۲۰۷
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
امیر جاهدی در نشست خبری با موضوع استقبال از کاروان شاهدان بصیر گفت: مردم شهید پرور لارستان بزرگ در روزهای شنبه و یکشنبه با شرکت در مراسم تشییع شهدای تازه شناسایی شده هشت سال دفاع مقدس حماسه ای خواهند آفرید.

فرمانده سپاه لارستان با اشاره با بیان اینکه شهدای گمنام از همه چیز خود حتی از نامشان گذشتند، افزود: شاید نتوانیم جایگاه شهدای گمنام را درک کنیم اما می‌توانیم با استقبال عظیم و در خور نام لارستان بزرگ میزبان خوبی برای شهیدان گمنام باشیم.

وی با اشاره به اینکه جنگ فرهنگی سال‌ها مورد غفلت قرار گرفته است، گفت: امروز بار دیگر عطر شهید و شهادت در شهرمان طنین‌انداز شده است و این توفیق نصیب مردم شهیدپرور استان پهناور فارس و شهرستان لارستان شده که میزبان شاهدان بصیر باشد.

جاهدی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در استقبال و بدرقه شهدای گمنام در لارستان، گفت: در روز شنبه 26 دی ماه پس از نماز مغرب و عشاء در ساعت 18:30 دقیقه عصر، کاروان شهدا به شهر لار می‌رسند.

فرمانده سپاه لارستان افزود: مراسم استقبال در ورودی شهر خور انجام می‌شود و پس از آن در جوار حرم مطهر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) ویژه برنامه شبی با شهدا با سخنرانی و مداحان اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

جاهدی با اشاره به اینکه این کاروان در روز یکشنبه پس از استقبال و بدرقه شهر لطیفی، عطر شهدا در خیابان‌های شهر لار می‌پیچد‌، افزود: مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا در همین روز از میدان بسیج (فرمانداری لارستان) به سمت میدان امام رضا(ع) انجام می‌شود.

فرمانده سپاه لارستان در پایان صحبت هایش با ابراز امیدواری برای قرار داشتن 13 شهید گمنام شهرستان لارستان در میان کاروان این شهدای گمنام، گفت: برای نخستین بار است که در منطقه لار و لارستان بیش از 30 شهید میزبانی می‌کنیم، امیدواریم از این ظرفیت فرهنگی ایجاد شده به بهترین نحو استفاده شده و فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت را قدر بدانیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها