خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه شاهرود و فرمانده حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا بسطام از طرح اقتصاد مقاومتی پایگاه بسیج روستای ابرسج بازدید کردند.
کد خبر: ۸۶۲۲۲۳۹
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام مرتضوی و سرهنگ پاسدار محمدی از طرح نمدمالی و پرواربندی بسیجیان پایگاه شهید مطهری روستای ابرسج بخش بسطام شاهرود بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید فرمانده پایگاه شهید مطهری ابرسج در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به این دو طرح اقتصاد مقاومتی گفت: این دو طرح با وام های خوداشتغالی اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی شاهرود ایجاد شده است و در این راستا قریب به ده نفر مشغول به فعالیت هستند.

عباسعلی سلمانی افزود: ایجاد کارگاه نمدمالی و پرواربندی گوسفند دو طرحی است که ایجاد شده است و در این راستا ده نفر بکارگیری شده اند و جالب اینکه در کارگاه نمدمالی اعضا یک حلقه صالحین پایگاه مشارکت دارند و فعالیت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: این دو طرح با کمک بسیج سازندگی ایجاد شده است بیان کرد: کمک های بسیج سازندگی در ایجاد اشتغال زایی در روستاها بسیار موثر است و می توانند روستائیان با همکاری هم ایجاد اشتغال برای خود و دیگران کنند و این دو طرح با همکاری دو برادر ایجاد شده و اشتغالزایی انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها