گردهمایی فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج سرگروه های صالحین بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۲۲۴۰
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گردهمایی فرماندهان واحدها و سرگروه های صالحین حوزه بسیج دانش آموزی ایمان در حسینیه شهدا کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.

در این گردهمایی فرمانده حوزه مقاومت ایمان شاهرود در سخنانی با اشاره به فعالیت های بسیج دانش آموزی اظهار کرد: برنامه های بسیج دانش آموزی حول محور صالحین قرار دارد و تمام فعالیت ها در قالب صالحین در واحدهای مقاومت برگزار می شود.

جمال الدین غنایی افزود: فرماندهان واحدها در تعامل با سرگروه های صالحین فعالیت های واحد بسیج را انجام دهند و این تعامل در کلیه برنامه ها باید باشد تا آنچه خواسته مطلوب از برنامه ها ابلاغی است محقق شود.

وی خاطر نشان کرد: دانش آموز بسیجی ما باید به عنوان سک دانش آموز تراز انقلاب اسلامی برای آینده نظام تربیت شود و در این راستا باید به دانش و معرفت و بصیرت او توجه شود.

غنایی تصریح کرد: فعالیت های حلقه های صالحین در قالب فعالیت های ابلاغی و ابتکاری تعریف می شود و باید تلاش شود تا دانش آموزان از بُعد معرفتی و بصیرتی و اعتقادی در کنار کسب علم و دانش بروز شوند.

وی با بیان اینکه انتظار داریم که حلقه های صالحین منظم و مدون برگزار شود، گفت: از ایجاد حلقه های اسمی و سوری پرهیز شود و دقت شود که حلقه ها با کیفیت و کمیت ابلاغی برگزار شود تا بهره برداری لازم از حلقه ها و نتیجه مطلوب از آن حاصل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها