خبرهای داغ:
مدیرکل راه آهن شمالشرق(1) از آغازطرح عملیاتی تعویض بیش از 100 عدد از سوزنهای چوبی با بتنی 11 ایستگاه حد فاصل ایستگاه شاهرود تا نقاب خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۲۲۴۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
مدیرکل راه آهن شمالشرق(1) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت:در جلسه مشترک کارشناسان این اداره کل ،پیمانکار اجرای عملیات و اداره کل خط و ابنیه فنی آغازطرح عملیاتی تعویض بیش از 100 عدد از سوزنهای چوبی با بتنی 11 ایستگاه حد فاصل ایستگاه شاهرود تا نقاب کلید خورد.

حمید درباغ عنبران با اشاره به گستردگی و اهمیت ویژه این پروژه افزود :در این جلسه هماهنگی های لازم در زمینه چگونگی حمل ،مونتاز، تامین مصالح زیر سازی ،روسازی و مراحل مختلف کنترل کیفیت نصب سوزنها با زمانبندی دقیق مراحل اجرا انجام شده و دستورات لازم برای اجرای عملیات طی صورتجلسه تنظیمی به واحدهای زیربط ابلاغ گردید.

وی خاطر نشان ساخت:انجام این پروژه از ایستگاه شاهرود تا نقاب ایمنی سیر قطارها را بیش از پیش تامین خواهد نمود و با اتمام این پروژه ،سوزنهای چوبی درحوزه استحفاظی این اداره کل حذف شده و افزایش سرعت سیر قطارهای مسافری تا 160 کیلومتر بر ساعت امکان پذیر و بالتبع کاهش زمان سفر و افزایش تعداد رام قطارها میسر خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها