رئيس پليس آگاهي استان زنجان:

اختلاف خانوادگي منجر به مرگ

اختلاف خانوادگي منجر به قتل زن به دست همسرش شد.
کد خبر: ۸۶۲۲۲۹۵
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئيس پليس آگاهي استان زنجان گفت: ماموران آگاهي زنجان از يك مورد درگيري خانوادگي در يكي از روستاهاي شهرستان زنجان مطلع و جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ جعفر رحمتي افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده كردند عوامل اورژانس 115 در محل حضور داشته و خانمي به نام " م – ر " به علت مصدوميت به بيمارستان آيت ا.. موسوي منتقل شده است.

وي با بيان اينكه متاسفانه مصدوم پس از انتقال به بيمارستان بر اثر ضربه اي كه به سرش وارد شده بود فوت كرد گفت :بررسي هاي اوليه حاكي از آن بود كه درگيري كه بين زن و شوهر اتفاق افتاده بود منجر به قتل شده است.

اين مقام انتظامي تاكيد كرد: با توجه به تحقيقات اوليه و اعلام اختلاف خانوادگي ، همسر اين متوفي به عنوان مظنون دستگير كه در بازجويي هاي صورت گرفته به اختلاف با همسرش اعتراف كرد.

رحمتي تصريح كرد: اين متهم اعتراف كرد به دليل اختلاف با همسرم با تكه آجري كه در دست داشت ضربه اي به سر همسرش وارد كه وي بي حال و با اور‍‍ژانس تماس گرفتيم.

وی تاكيد كرد: با توجه به اظهارات اين متهم به نام " ص – پ " پرونده متشكله به مرجع قضايي ارسال و متهم با قرار بازداشت روانه زندان شد.

رئيس پليس آگاهي استان زنجان با اشاره به اين حادثه تلخ، از خانواده ها خواست مشكلات و اختلافات خود را با مراجعه به اهل فن و مشاوران و به صورت قانوني حل وفصل كنند.

ارسال نظرات