نشست سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر یزد با فرماندهان و بسیجیان شهرستان عصر دیروز در سپاه ناحیه بافق انجام گرفت.
کد خبر: ۸۶۲۲۳۰۳
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق: در این نشست سردار فتوحی ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، اهمیت این جلسه را بر روی تک تک فرماندهان و بسیجیان خاطر نشان کرد و گفت: امروز وظیفه شما اطلاع رسانی 4 موضوع مهم به مردم است.

موضوع اول چرا می گوییم مرگ بر آمریکا؟ پاسخ این سوال در 40 مورد گفته و مکتوب شده که ما باید بدانیم. برخی ها هستند که نمی دانند و یاوه گویی می کنند، دروغ تحویل می دهند، ما که پاسخ را می دانیم باید جلوی این یاوه گویی ها را بگیریم. آمریکا جنایتکار است، شیطانی بزرگ، بزرگترین تولید کننده سلاح کشتارهای جمعی آمریکا است. این را ما در جنگ 8 ساله دفاع مقدس دیده ایم و اکنون نیز در دنیا مشاهده می کنیم.

وی در ادامه گفت: موضوع دوم فتنه 88 است که برخی ها می خواهند آن را کمرنگ کنند. اگر فتنه 88 مهم نبود امروز مقام معظم رهبری همچنان به آن اشاره نمی کردند. هدف از این فتنه ایجاد تقلب در انتخابات و براندازی نظام بود. یک عده از عوامل خارجی و داخلی آمدند از سالها روی این پروژه فکر کردند. یکسال قبل از انتخابات بحث سیانت را آوردند، خواستند کودتای مخملی شود. اما برخی سوال کردند چرا در انتخابات؟ چون بیشترین مشارکت در انتخابات است و می خواستند آنجا نظام را بر هم بزنند.

سردار فتوحی افزود: یکی از اقداماتی که کردند استفاده از رنگ سبز بود که 4 نماد داشت: 1- اعتقادای 2- انتخاباتی 3- بعد انتخابات نماد اعتراض 4- نماد براندازی

هدف آن ها پیروزی بود که به گفته خودشان در صورت پیروز نشدن  راه های دیگری داریم و هیچ عقب گردی هم نداریم. فرمولی طراحی شده بود که باید پیاده می شد، فرمولی که آمریکا و سازمان سیا داده بودند؛ اما به دست قدرت خدا و بصرت مردم این جریان به شکست انجامید.

سردار فتوحی در ادامه به محور سوم این نشست پرداخت و گفت: پروژه نفوذ،که رهبر معظم انقلاب بارها گفتند و امروز بر آن تاکید دارند و ما باید یادآوری کنیم.

چرا آمریکا پروژه نفوذ را راه اندازی می کند؟ یکی از سران آمریکا 9 سال پیش گفت: راه براندازی ایران، تعامل با ایران با طرح بُرد بُرد است. که امروز در جریان هسته ای این کار را می خواهند انجام دهند. گفتند ایران نباید استقلال داشته باشد، باید دو دستگی در ایران ایجاد کرد و راهکارهایی نیز بیان کردند از جمله فعال کردن شبکه حامیان غرب در ایران، تغییرات فرهنگی و سیاسی با ایجاد دو دستگی و ایجاد شکاف و قلمداد کردن مخالفین به عنوان تندرو، انکار هولوکاست و تهدید اسرائیل به نابودی و دادن اسلحه به حزب ا...

اما به گفته مقام معظم رهبری ما اجازه نفوذ به آمریکا نخواهیم داد. ما اکنون با وجود رهبری و تدابیرشان شاهد دستاوردهای جمهوری اسلامی هستیم و این محوریت چهارمی است که باید یادآوری کنیم.

سردار فتوحی در پایان سخنان خود بیان کرد: امروز ایران به برکت هدایت رهبری تمرکز جهان را شکسته، امروز انقلاب اسلامی از مرزها عبور کرده، دنیای استکبار در حال از دست دادن جغرافیای سیاسی خود در جهان است. موازنه در میدان به نفع ماست و همه نگاه ها به ایران است که این در پرتو نور هدایت رهبری است.

در پایان سرهنگ جمالی فرمانده سپاه ناحیه بافق ضمن تشکر از سردار فتوحی اعلام کرد: امروز همه ما فرماندهان و بسیجیان آماده هستیم تا در هر زمان، مکان و شرایطی در عرصه حضور پیدا کنیم و از این انقلاب، نظام و ارزش هایش دفاع کنیم.

 

 

ارسال نظرات