عزت و اقتدار نظام در جهان مدیون فداکاری و رشادت ایثاگران است

معاون سياسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرکرد گفت: عزت و اقتدار امروز را مديون فداکاری و رشادت شهدا ، جانبازان و ایثارگران هستیم .
کد خبر: ۸۶۲۲۴۴۵
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال وبختیاری؛ نوذر حيدری در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان شهدا و ایثارگران را از موثرترین اعضای جامعه دانست و اظهار کرد: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و تکریم و پاسداشت جانبازان و ایثارگران جزء وظایف اصلی مسئولان و مردم است.

وی با بيان اينکه برای ترويج فرهنگ ايثار و شهادت نبايد از هيچ تلاشی دريغ کرد بيان کرد: هر ايده و راه حلی که در اين راستا به ذهن مسئولين می‌رسد به دبيرخانه شورای واقع در فرمانداری شهرکرد ارجاع داده شود تا برنامه‌های ايثار و شهادت از حالت یکنواختی و تکرار بيرون آید.

معاون سياسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرکرد تصریح کرد: چاپ و نشر خاطرات شهدا گامی موثر در جهت زنده نگه‌داشتن ياد و خاطره شهدا است.

حیدری خاطرنشان کرد: نصب و طراحی تابلو شهیدان غلامعلی، سبزعلی و قدمعلی کریمی به عنوان سه شهید شاخص شهرستان را ضروری دانست.

وی گفت: نصب تابلو شهيد دکتر حجت الله رئيسی در سطح شهر نافچ يکی‌ديگر از مهم‌ترين اقداماتی است که در آينده‌ای نه چندان دور بايد اجرايی شود.

معاون سياسی و اجتماعی فرمانداری شهرکرد افزود: مسئولين شهرستان شهرکرد هر پيشنهادی در خصوص برگزاری يادواره شهدا دارند به دبيرخانه یادواره شهدا واقع در فرمانداری شهرکرد اعلام کرده تا پس از بررسی و تصويب آن‌ها را اجرايی کنند.

ارسال نظرات