معاون صدا و سیمای مرکز کردستان:

گفتمان ولایت راه‌گشای پیشبرد اهداف رسانه و گفتمان انقلاب اسلامی است

معاون صدا و سیمای مرکز کردستان با بیان اینکه گفتمان ولایت راه‌گشای پیشبرد اهداف رسانه و گفتمان انقلاب اسلامی است، گفت: اگر رسانه‌های دیداری، شنیداری، نوشتاری و حتی فضای مجازی با هم‌افزایی و با جریان فکری مبتنی بر الگوی اسلامی کار کنند قطعا جبهه دشمن سست و ضعیف خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۲۲۴۵۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷

به گزارش بسیج رسانه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فارس از سنندج، سیدصداقت موسوی دوشنبه شب در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه کردستان با نماینده ولی فقیه در استان که به مناسبت سالروز شهید رهبر و روز بسیج رسانه برگزار شد، با اشاره به گفتمان انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امروز رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی موفقیت‌های خوبی داشته و این مهم نیز به دلیل جبهه مقابله‌ای استان است که در برابر جبهه نرم تشکیل شده است.

وی بیان کرد: رسانه‌ها به منظور القای تفکر اسلامی فعالیت می‌کنند و هرگاه در این راستا گام بردارند دشمنان نمی‌توانند این تفکر را از بین ببرند گرچه در بحث مهندسی پیام نیز باید موضوع گفتمان انقلاب اسلامی را مدنظر قرار داد.

وی گفتمان ولایت و فرمایشات مقام معظم رهبری را راه‌گشای پیشبرد اهداف رسانه و گفتمان انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: نامگذاری هوشمندانه‌ای که رهبر برای نامگذاری استان کردستان داشتند به عنوان نقشه راهی برای همه ما مشخص شده است.

معاون برنامه‌ریزی و مالی صدا و سیمای مرکز کردستان خاطرنشان کرد: اگر رسانه‌های دیداری، شنیداری، نوشتاری و حتی فضای مجازی با هم‌افزایی و با جریان فکری مبتنی بر الگوی اسلامی کار کنند قطعا جبهه دشمن سست و ضعیف خواهد شد و اینها نیازمند تاکتیک و تکنیک خاص خودش است که نیاز به آموزش پرسنل رسانه‌ای دارد و علاوه بر آن باید منشور راه و نقشه راه در حوزه رسانه نیز تدوین شود.

موسوی، دین، اخلاق، امید و آگاهی را چهار مولفه تاثیرگذار در انتشار اطلاعات و مهندسی پیام دانست و گفت: این چهار مولفه به منظور تبیین و تحلیل پیام در جامعه موثر است چرا که در دنیای اطلاعات مخاطبین ما از رسانه انتظار تحلیل دارند و رسانه‌ای موفق است که بتواند تحلیل درستی به جامعه ارائه دهد.

وی اضافه کرد: رسانه منبع و محتوا را در اختیار دارد اما باید به بازخوردها نیز توجه کند و ببیند که در چه حدی می‌تواند تاثیرگذار باشد و تا چه حد در انجام رسالت خود موفق عمل کرده است چرا که رسانه‌ها افسران جنگ نرم هستند و باید در حوزه خود قوی عمل کنند.




 
ارسال نظرات