مسئول فرهنگسرای پایداری مشهد تاکید کرد: در صورت عدم برنامه ریزی درست در برگزاری اردوی راهیان نور ممکن است اصل اردو زیر سوال برده شود بنابراین باید با توسل و تدبیر در برنامه ریزی، در راستای اهداف شهدا حرکت کنیم.
کد خبر: ۸۶۲۲۵۰۷
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حامد صادقی در دومین نشست مشترک مسئولین کاروان‌های اردوهای راهیان نور بسیج دانشجویی خراسان رضوی و مسئولین فرهنگی فرهنگسرای پایداری به بیان تجربیات اردوهای راهیان نور پرداخت و از ملزومات مورد نیاز در برگزاری اردو سخن گفت.

وی ماهیت برگزاری اردوی راهیان نور را تغییر ذهنیت‌ها و نگاه‌ها توصیف کرد و افزود: ما می‌توانیم ذهنیت‌ها و جهان بینی مخاطبان را تغییر دهیم.

صادقی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی دقیق برای راهیان نور گفت: زمان بعد از اردو از خود اردو مهم‌تر است و براساس آن باید برنامه ریزی کرد.

وی با تأکید بر اینکه در صورت عدم برنامه ریزی درست ممکن است اصل اردو زیر سوال برده شود گفت: باید با توسل و تدبیر در برنامه ریزی، در راستای اهداف شهدا حرکت کنیم.

مسئول فرهنگسرای پایداری، رسالت برگزار کنندگان اردوهای راهیان نور را صرفا برگزاری اردو ندانست و خاطرنشان کرد: اردوی راهیان نور جزء فعالیت هایی است که باید به مأموریت ما کمک کند.

وی با برشمردن راهیان نور به عنوان بهترین راه برای تولید نیروی همطراز انقلاب افزود: دانشجویان باید در این اردوها با آرمان ها آشنا شده و پای کار بیایند؛ با این نگاه راهیان نور اوجب واجبات و بهترین راه برای تولید نیروی همطراز انقلاب می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها