همزمان با آغاز اکران جشنواره فیلم عمار؛

مردم صومعه‌سرا به دعوت «ننه عصمت» عماری‌ها لبیک گفتند

دعوت «ننه عصمت»، مادر بزرگ ۷۵ساله که مردم را به پویش مردمی پشتیبانی از رزمندگان جبهه مقاومت دعوت کرده بود، با استقبال قابل توجهی در صومعه سرا مواجه شده است.
کد خبر: ۸۶۲۲۵۱۴
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، بار دیگر بچه‌های جشنواره عمار موج فرهنگی آرمان و آرمانگرایی را در روزگاری که ژست‌های دیپلماتیک به جای انقلابی‌گری و تعهد به جامعه حقنه می‌شوند، را زنده کردند. اتفاقی که باورهای استوارترین و قدرتمندترین انقلاب قرن‌های اخیر را سکه رایج کرده است.
«ننه عصمت» از همان انقلابی های نسل اولی است که روزی دست‌های مهربانش برای یاری رزمندگان اسلام حماسه می‌بافت و امروز ندای ساده اما خالصانه او موجی جدید میان نسل سوم و چهارم ایجاد کرده است.
با اعلام فراخوان «ننه عصمت» و همزمان با آغاز اکران عمومی آثار ششمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در سراسر کشور، اقشار مختلف مردمی، خانواده شهدا، هنرمندان و شخصیت‌ها با حضور در این محل‌ها کمک‌ها و البسه گرم مثل دستکش، شال، کلاه و ... خود را برای پشتیبانی از رزمندگان مقاومت و مدافعان حرم اهل بیت‌ (ع)، اهدا می کنند.
در این راستا سید محمد جواد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج گفت: با اطلاع رسانی های بسیار کمی که توسط جشنواره مردمی فیلم عمار صومعه سرا در سطح شهر ، کلاس های قرآن ، مساجد ، نمازجمعه و فضای مجازی صورت گرفت ، مردم شریف این شهرستان با بافتن و خریدن البسه هایی مانند : دستکش ، شال ، کلاه ،جلیقه ، کاپشن و… حمایت خود را از مدافعان حرم حضرت زینب(س) اعلام کردند.

وی افزود: اولین محموله که بیش از ۷۰ البسه اهدایی از سوی مردم شریف صومعه سرا است، به دبیرخانه جشنواره عمار در رشت تحویل ، و در روزهای آتی برای مدافعان حرم ارسال می شود.

رابط جشنواره فیلم عمار درصومعه‌سراتصریح کرد: کسانی که برای شرکت در این طرح اطلاع نداشتند و قصد کمک و پشتیبانی از رزمندگان جبهه مقاومت را دارند،میتوانند البسه های خود را در محلهای اکران فیلم عمار تحویل دهند و یا برای تحویل با شماره ۰۹۳۳۲۲۶۰۳۷۱ (جعفری) تماس حاصل نمایند.

جعفری اظهار کرد: همچنین علاقه مندان برای پیوستن به پویش مردمی پشتیبانی از رزمندگان جبهه مقاومت می توانند کلمه *جبهه مقاومت * را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۰۶۳۲۳۰۱۳۲ ارسال نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار