فرمانده سپاه کوهدشت:

استکبار جهانی صحنه گردان بحران های منطقه است

فرمانده سپاه کوهدشت گفت: استکبار جهانی صحنه گردان بحران های منطقه است.
کد خبر: ۸۶۲۲۵۲۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ حقی زاده در کارگاه هم اندیشی مدیران عقیدتی سیاسی سپاه کوهدشت با اشاره به بحرانهای منطقه گفت: صحنه گردان تمام بحرانهای منطقه ای استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیست است.

وی از مربیان عقیدتی سیاسی به عنوان ذخایر ارزشمند سپاه و بسیج نام برد و افزود: هر گاه به وجود روحانیونی که در کسوت مربی عقیدتی سیاسی مشغول به خدمت هستند نیاز بوده است هموره در صحنه حاضر بوده اند.

فرمانده سپاه کوهدشت با بیان ینکه آحاد بسیجیان در اقصاء نقاط این کشور آماده اند تا از دستاوردهای نظام اسلامی مراقبت و محافظت کنند گفت: و این قشر عظیم دارای تجارب زیادی در دفاع مقدس هستند و با این حال دشمنان باید بدانند که آزموده را آزمودن خطاست.

حجت الاسلام پاکدامن مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهدشت نیز در این مراسم ضمن تجلیل از حضور مربیان در برنامه های بسیبج بیان کرد: بر اساس آیات و روایات قبولی اعمال در گرو قبول شدن نماز است ولی یک چیز هست که از نماز مهمتر است و آن هم امر به معروف و نهی از منکر است که در جامعه اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

وی افزود: کسی که امر به معروف و نهی از منکر را ترک کند به بلای نفاق دچار می شود.

سرگرد چراغی مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه کوهدشت نیز در این مراسم هدف از گردهمایی مربیان عقیدتی و سیاسی را پرداختن به موضوع امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود: ضرورت دارد که مربیان در دوره های عقیدتی-سیاسی بسیج و در دوره های تربیت و تعالی مسئله امر به معروف و نهی از منکر را در دستور کار خود دارند.

ارسال نظرات