برگزاری اولین اجرای کاروان قرآنی سفیران نور سپاه در مسجد الرسول (ص) خرم آباد

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه خرم آباد گفت: اولین برنامه کاروان قرآنی سفیران نور در مسجد الرسول (ص) محله پشته حسین آباد خرم آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۲۵۳۴
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱

بیرانوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خرم آباد، گفت: اولین برنامه کاروان قرآنی سفیران نور سپاه شهرستان خرم آباد در مسجد الرسول (ص) محله پشته حسین آباد با تلاوت قرآن کریم توسط سید عباس پورهاشمیان و سعید ناصری نسب از قاریان ممتاز کشوری اهل لرستان و اجرای برنامه توسط گروه سرود آوای انقلاب و گره تواشیح نور اهل بیت (س) برگزار شد.

وی افزود: همچنین در این مراسم علاوه بر برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدء جوائز به برندگان حجت الاسلام شمسی فر از اساتید حوزه و دانشگاه با موضوع معارف قرآنی به ایراد سخنرانی پرداخت.

مسئول فرهنگی سپاه شهرستان خرم آباد با بیان اینکه کاروان سفیران نور با هدف اشاعه فرهنگ قرآنی، ترغیب مردم به خواندن قرآن، جذب جوانان به مراکز قرآنی و کمک به کانون ها و هیئت های قرآنی مردمی در حد توان به مدت یک ماه در 10 مسجد سطح شهر خرم آباد به اجرای برنامه می پردازد گفت: برنامه های این کاروان شب های یک شنبه و سه شنبه هر هفته بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مساجد برگزار می شوند.

بیرانوند تصریح کرد: دومین برنامه کاروان سفیران نور سه شنبه 28 دی در مسجد دولتشاهی واقع در خیابان شهید اردشیر کرمی محله پشت بازار برگزار می شود.


ارسال نظرات