همزمان با سراسر کشور با اجرای بر جام در مراسمی صبح امروز با حضور فرماندارمیبد، امام‌جمعه موقت و جمعی از مسئولین زنگ اقتدار ملی عزت اسلامی ایران آباد در آموزشگاه دخترانه شاهد میرمحمدی میبد نواخته شد.
کد خبر: ۸۶۲۲۵۸۱
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل ازسایت فرمانداری میبد، فرماندارمیبد در این مراسم گفت: اگر امروز شاهد موفقیت در عرصه بین‌المللی و اجرای بر جام هستیم در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، دولت، تیم مذاکره‌کننده و ایستادگی ملت بزرگ ایران است.

حسین فلاح حضور در عرصه بین‌المللی را نتیجه عقلانیت بیان کرد و گفت: ارض اندام ایران اسلامی در معادلات سیاسی و بین‌المللی به پشتوانه ملت بود که دولت‌های منطقه ازجمله آل سعود و کشورهای مرتجع منطقه را بیشتر از آمریکا و اسرائیل عصبانی کرد و آن‌ها در برابر ایران موضع‌گیری کردند.

فلاح بابیان اینکه با اجرای بر جام و برداشتن تحریم‌ها فضای جدیدی در کشور باز می‌شود افزود: اما نباید در این راستا احساسی عمل شود و باید همچنان به تلاش خود با اصل همدلی و هم‌زبانی که رهبر معظم انقلاب تأکیددارند در همه عرصه‌ها ادامه دهیم.

فرماندارمیبد با تأکید بر اینکه سیاست دولت در منطقه و عرصه بین‌الملل تنش‌زدایی است گفت: نتیجه بر جام ثابت کرد که دشمنان درباره ایران و فعالیت‌های هسته‌ای‌ اشتباه قضاوت کرده‌اند.

فلاح در ادامه افزود: دانش آموزان در این شرایط حساس در توسعه و رشد و بالندگی کشور نقش مهمی دارند و باید به‌عنوان سرمایه‌های ارزش‌اند علمی در سنگر کسب علم و دانش هنرنمایی کنند.

وی افزود: ما برای اثبات حقوق مسلم خود در عرصه بین‌المللی شهدای دانشمند را به‌عنوان سرمایه بزرگ معنوی تقدیم کردیم و باید از این فرصت‌هایی که در جلو پای ما بازشده است به نحو مطلوب استفاده کنیم.

دانش آموزان هم با نواخته شدن زنگ اقتدار ملی عزت اسلامی در مدارس با زمزمه کردن سرود وطنم و تکان دادن دسته‌جمعی پرچم سه رنگ ایران خوشحالی خود را از نتیجه و اجرای بر جام و برداشته شدن تحریم‌های ظالمانه امریکا نشان دادند.


ارسال نظرات