به مناسبت آغاز اجرای برجام و دستاوردهای توافق هسته ای:

زنگ اقتدارملی، عزت اسلامی و ایرانی آباد در نیر نواخته شد

ایران اسلامی امروز با اقتدار، عزت و سربلندی پس از توافق هسته‌ای که یکی از دستاوردهای پرافتخار در تاریخ کشورمان می‌باشد،‌ شاهد اجرایی شدن سند برجام است.
کد خبر: ۸۶۲۲۶۱۵
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، با حضور مسئولان شهرستان نیر زنگ اقتدار ملی، عزت اسلامی و ایرانی آباد در مدرسه راهنمایی شبانه روزی زینب کبری به صدا درآمد.

در این جشن اکبر صمدی، فرماندار شهرستان نیر با اشاره به پیروزی غرور آفرین بحث مذاکرات و رفع تحریم های ظالمانه علیه ایران گفت: به فرجام رسیدن برجام نتیجه به ثمر نشستن تلاش‌های خدمتگزاران شریف مردم ایران اسلامی و کارگزاران دولت تدبیر و امید در سایه رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و مدیریت قدیرانه رئیس‌جمهور محبوب در برابر قدرت‌های جهانی است.

صمدی افزود: ایران اسلامی امروز با اقتدار، عزت و سربلندی پس از توافق هسته‌ای که یکی از دستاوردهای پرافتخار در تاریخ کشورمان می‌باشد،‌ شاهد اجرایی شدن سند برجام است.

فرماندار شهرستان نیر گفت: برقراری تعامل اقتصادی با دیگر کشورها مکمل سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها بر آن تاکید داشته‌اند و انتخاب شرکای اقتصادی قدرتمند بر اساس منافع ملی ما خواهد بود.

در این جشن علاوه بر اجرای سرود و دکلمه زنگ اقتدار ملی، عزت اسلامی و ایرانی آباد به صدا درآمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار