از سری رقابت های لیگ فوتسال استان البرز؛
در هفته چهاردهم از رقابت های لیگ فوتسال استان البرز تیم ستارگان آرش شهرستان نظرآباد در مقابل تیم انصار کرج با نتیجه قاطع ۳ بر صفر پیروز شد تا همچنان صدرنشین جدول مسابقات باقی بماند.
کد خبر: ۸۶۲۲۶۶۴
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، هفته چهاردهم از رقابت های لیگ فوتسال استان البرز روز جمعه با برگزاری پنج دیدار آغاز شد که طی آن ستارگان آرش شهرستان نظرآباد باز هم پیروز میدان شد.

بر اساس این گزارش، در هفته چهاردهم از رقابت های لیگ فوتسال استان البرز تیم ستارگان آرش شهرستان نظرآباد در مقابل تیم انصار کرج با نتیجه قاطع ۳ بر صفر پیروز شد تا همچنان صدرنشین جدول مسابقات باقی بماند.
این بازی که در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برگزار می شد، با انجام یک بازی آرام از سوی هر دو تیم دنبال می شد که دقیقه '۹ مسابقه یک شلیک سرکش از سوی بازیکن با تجربه تیم ستارگان آرش یعنی علیرضا محمدی نتیجه را یک بر صفر به سود ستارگان آرش کرد تا بازی جون تازه ای به خود بگیرد و زیبا دنبال شود .
در ادامه تیم انصار کرج حملات سنگین و خطرناکی روی دروازه ستارگان آرش طراحی کرد که با هنرنمایی محمد مامانی سنگربان جوان و آینده دار تیم ستارگان همراه بود که اجازه نداد دروازه تیمش باز شده و بازی مساوی شود.

بازی دقایق ابتدایی نیمه دوم خود را پشت سر میگذاشت که حمید توده زارع گل دوم تیم ستارگان را به ثمر رسانده تا نتیجه ۲ بر صفر شود تا خیال بازیکنان ستارگان تا حدودی از برد این مسابقه راحت شود. ب
عد از این گل بر اثر برخورد بازیکن انصار در داخل محوطه جریمه ستارگان آرش ، داور بازی را مجاب به نشان دادن نقطه پنالتی کرد تا بازیکنان انصار بتوانند اختلاف را به حداقل برسانند که محمد مامانی دروازه بان ستارگان با یک حرکت زیبا مانع از گلزنی بازیکنان انصار شد تا اختلاف همان دو گل باقی بماند.
در ادامه و انتهای مسابقه دروازه بان تیم انصار با گرفتن توپ در بیرون از محوطه جریمه از زمین مسابقه اخراج شد تا زمینه به ثمر رسیدن گل سوم برای تیم ستارگان مهیا شود که جعفر بیک محمدپور بازیکن خلاق تیم ستارگان موفق به زدن گل سوم ستارگان شد تا در نهایت تیم ستارگان آرش با نتیجه ۳ بر صفر تیم انصار کرج را در هم کوبیده و جایگاه خود را در صدر جدول مسابقات تثبیت کند.

گفتنی است، در سایر بازی ها تیم دانشگاه پیام نور کرج با نتیجه ۳ بر صفر تیم ثامن نظرآباد را در هم کوبید و همچنان در رده دوم باقی ماند و تیم تکنو جهان کرج هم با نتیجه ۲ بر یک تیم دهیاری فرخ آباد را از پیش رو برداشت تا رده سومی خود در جدول مسابقات را حفظ کند.

ستارگان آرش شهرستان نظرآباد همچنان دوستدار برد
خبرنگاران افتخاری؛ ابراهیم باباپوری اصل ، سید محسن حسینی
ارسال نظرات
پر بیننده ها