رئیس انجمن موسیقی بسیج هنرمندان مازندران:

برگزاری جشنواره موسیقی بسیج هنرمندان مازندران

رئیس انجمن موسیقی بسیج هنرمندان مازندران از برگزاری جشنواره موسیقی بسیج «سرودهای حماسی و انقلابی» در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۲۶۶۷
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹





به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان مازندران، سعید سنبلیان از برگزاری جشنواره موسیقی «سرودهای حماسی و انقلابی» به همت سازمان بسیج هنرمندان استان خبر داد.

وی درباره زمان برگزاری این جشنواره اظهار کرد: دومین جشنواره موسیقی بسیج «سرودهای حماسی و انقلابی» سه‌شنبه 29 دی‌ماه جاری با حضور 11 گروه برتر موسیقی به میزبانی شهرستان آمل برگزار می‌شود.

رئیس انجمن موسیقی بسیج هنرمندان مازندران از داوری آثار ارسالی به جشنواره خبر داد و تصریح کرد: داوری 83 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره در بخش‌های مختلف محلی، سنتی، پاپ، تکنوازی، گروه‌های سرود و ... با حضور اساتید موسیقی استان جلال حیدری و محسن بافنده و هوشنگ جاوید به عنوان داور ناظر از تهران برگزار شد که در نهایت 11 گروه برتر در مرحله استانی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل به رقابت می‌پردازند.

سنبلیان افزود: از بین 11 اثر برگزیده که در مرحله استانی با یکدیگر رقابت خواهند کرد پنج اثر انتخاب و جهت راهیابی به مرحله کشوری که دهه اول بهمن ماه‌جاری در شیراز برگزار می‌شود به تهران معرفی می‌شوند.

رئیس انجمن موسیقی بسیج هنرمندان مازندران دفاع مقدس، مقابله با تفکر تکفیری، بسیج و شهادت‌طلبی و جانفشانی برای میهن را از جمله موضوعات تعیین‌شده برای ارائه آثار در این جشنواره عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار