دبیر جشنواره زمستانی سرعین:

گردانندگان جشنواره زمستانی سرعین نیرهای بومی هستند

برای اداره جشنواره زمستانی سرعین از نیروهای بومی و چهره‌های توانمند استانی به شکل مطلوب استفاده کردیم.
کد خبر: ۸۶۲۲۶۸۱
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، جعفر بذری، دبیر جشنواره زمستانی سرعین در نشست خبری جشنواره زمستانی سرعین گفت : جشنواره سوم در شهر چشمه‌های بهشتی با همکاری و مشارکت اصناف، کسبه، اعضای شورای شهر، شهرداری با قوت قلب بیشتر آغاز می‌کنیم و تقارن این آغاز را با خبر خوش به سرانجام رسیدن برجام و لغو تحریم‌ها مبارک می‌دانیم.

جعفر بذری افزود با اشاره به فرجام برجام افزود:دولت تدبیر و امید با پیگیری‌های مختلف زمینه این جشن ملی را فراهم کرده که جشن ویژه این پیروزی برای ملت ایران در مراسم افتتاحیه جشنواره زمستانی در سرعین برگزار خواهد شد.

بذری گفت: جمهوری اسلامی ایران در چشم انداز 1404 باید جزو 10 کشور برتر دنیا در حوزه جذب گردشگر باشد اما در حال حاضر در این زمینه در رده 80 دنیا هستیم.

دبیر جشنواره زمستانی سرعین با اشاره به برند سازی در جذب گردشگر اظهار داشت: اگر در حوزه گردشگری و تمامی عرصه برندی های مختلف تعریف نشود در جذب گردشگر موفق نمی شویم.

مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل تصریح کرد: با تشکیل جلسات بیش از 200 ساعته ستاد برگزاری جشنواره همت و تلاشمان را روی هم گذاشتیم تا در قالب کمیته‌های متعدد از فرهنگی و اجرایی گرفته تا مالی و پشتیبانی، تبلیغات و روابط عمومی، نظارت، بازرسی، امنیتی و انتظامی بتوانیم از 2 تا 25 بهمن ماه فضای مناسب برگزاری این جشنواره را فراهم کنیم.

*گردانندگان جشنواره زمستانی سرعین نیرهای بومی هستند

بذری اظهار کرد: عمد ترین تفاوت سومین جشنواره زمستانی سرعین در استفاده از نیروهای بومی و چهره‌های توانمند استانی است به طوری که جز چهره‌های هنری غالبا در برگزاری این جشنواره از توان و ایده نیروهای بومی به شکل مطلوب استفاده کردیم.

بذری گفت: در اولین هفته برگزاری این جشنواره ما با دعوت از چهره‌های طنازان سینما و تلویزیون ایران همچون بهنوش بختیاری، مهران رجبی، بهمن هاشمی و گروه هنری رحیم شهریاری در سرعین بستر و فضای شور و نشاطی جمعه این هفته برگزار می‌کنیم.

*برگزاری مسابقات اسکی قهرمانی نوجوانان کشور در سرعین

وی به برگزاری مسابقات اسکی قهرمانی نوجوانان کشور طی روزهای 15 تا 16 بهمن ماه اشاره کرد و افزود: برای این تیم علاوه بر مهیا کردن پیست اسکی آلوارس محل اسکان و اقامت رایگان پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل یادآور شد: ما از ظرفیت تبلیغات رسانه‌ها استفاده می‌کنیم تا این جشنواره را بیشتر معرفی کنیم تا بهترین فضا فراهم آید.

*ارائه 50درصد تخفیف در مراکز اقامتی و ابدرمانی

بذری ضرورت جذب گردشگران خارجی را نیز در قالب تورهای گردشگری یادآور شد و گفت: ما قطعا با رونق بخشی به تورهای گردشگری سعی خواهیم کرد تا ظرفیت‌های خوبی را برای توسعه جشنواره گردشگری فراهم آوریم.

وی تخفیف ارائه شده برای مراکز اقامتی به صورت انفرادی 60 درصد و در قالب تورها 70 درصد اعلام کرد و افزود: بسته‌های خدمات تورگردانان به ویژه از استان‌های همسایه آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، گیلان و تهران با یک شرایط خاصی پیش‌بینی شده است.

دبیر سومین جشنواره زمستانی سرعین در مورد تخفیف آب‌های گرم معدنی نیز گفت: قرار شده است صاحبان آب‌های درمانی مدرن و سنتی 50 درصد تخفیف در قیمت پایه ارائه دهند و 50 درصد مابقی نیز با خرید بلیط های قرعه‌کشی در کنار اهدای جوایز تامین خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار