خبرهای داغ:
در هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال کشور، یک دیدار حساس در ماهشهر برگزار می‌شود و نفت آبادان در خانه پذیرای ثامن مشهد خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۲۲۷۹۹
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال کشور امروز در شهرهای، تهران، اراک، ماهشهر و آبادان برگزار می‌شود و طی آن، شهرداری اراک میزبان نیروی زمینی خواهد بود و دانشگاه آزاد در خانه از شهرداری گرگان پذیرایی می‌کند تا یک دیدار حساس بین این دو تیم برگزار شود.

در ماهشهر و آبادان لیگ برتر بسکتبال کشور یکی از روزهای پر هیجان خود را پشت سر خواهد گذاشت که طی آن، پتروشیمی بندر امام که صدر جدول رقابت‌ها را در اختیار دارد به مصاف تیم رده دومی شیمیدُر تهران می‌رود.

این دیدار فوق‌العاده حساس که در تعیین صدرنشین مسابقات تأثیر بسزایی دارد، از جهات مختلفی حائز اهمیت است.

پتروشیمی با دو پیروزی که مقابل شیمیدُر در دورهای نخست و دوم کسب کرده با روحیه مضاعفی در مقابل هواداران خود به میدان می‌رود تا با کسب سومین پیروزی راه صعود به دور چهارم را هموارتر کند.

همچنین شیمیدُر در اندیشه بر هم زدن معادلات است و اگر بتواند پترو را در خانه مغلوب کند در صورتی که نفتی‌ها را پیروز میدان آبادان بنامیم، سه تیم 31 امتیازی در صدر جدول به وجود خواهند آمد که گره کور جدول مسابقات خواهد بود.

فرصت جبران برای تیم‌ها بسیار اندک است و مطمئناً شاگردان مهران شاهین‌طبع این موضوع را به خوبی می‌دانند که تنها راه فرار از سایر رقبا پیروزی در این دیدار است.

در آبادان نیز یک دیدار حساس بین دو تیم شمال شرق و جنوب غرب برگزار می‌شود که برای نفتی‌های اوج گرفته، از حساسیت بالایی برخوردار است.

شاگردان هماد سامری که با غلبه بر دانشگاه در هفته گذشته دور سوم را پر قدرت آغاز کرده‌اند، در اندیشه تداوم و یکه‌تازی خود در خانه هستند و به طور حتم مقابل تماشاگران خودی روز بزرگی را رقم خواهند زد.

ثامن نیز همانند شیمیدُر در دو بازی در مقدماتی مغلوب حریف خوزستانی خود شده است و برای پیروزی در این دیدار از بخت کمتری برخوردار است.

از طرف دیگر شاگردان هماد سامری به خوبی می‌دانند که عدم نتیجه‌گیری در این دیدار علیرغم اینکه باعث خواهد شد تا رتبه دوم جدول در این فرصت مناسب از دست برود، سایه تیم‌های دانشگاه آزاد و شهرداری اراک بر سر این تیم سنگینی بیشتری خواهد کرد.

لیگ برتر بسکتبال کشور با انجام بازی‌های امروز روز سختی را تجربه خواهد کرد و قطعاً این حساسیت جذابیت‌های خاص خود را هم خواهد داشت.

مسابقات امروز و لیگ برتر بسکتبال کشور از شبکه‌های سه و ورزش سیمای جمهوری اسلامی ایران به‌طور زنده و مستقیم پخش خواهد شد.
  تیم‌های پتروشیمی بندر امام و شیمیدُر تهران در شهرک بعثت ماهشهر و پالایش نفت و ثامن مشهد در آبادان از ساعت 16 امروز در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال کشور به مصاف هم خواهند رفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها