خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگاور گفت: ائمه جماعات مساجد می توانند نقش تاثیرگذاری در پیشگیری از اعتیاد داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۲۲۸۱۳
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
حجت الاسلام علی کریم پوریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، با اشاره به اینکه منکری بالاتر از موادمخدر در کشور نیست و همه در مبارزه با آن مسئول هستند گفت: همه مردم و مسئولان در مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد مسئولیت دارند و افرادی همچون ائمه جماعت به دلیل دسترسی به تریبون ها، تعهد آنها دراین زمینه از حساسیت بیشتری برخوردار است.
وی اضافه کرد: اعتیاد را نباید جرم تلقی کرد، چرا که معتاد یک فرد بیمار است و همه به میزان قدرت و توان برای کمک به آن باید تلاش کنند.
حجت الاسلام کریم پوریان خاطرنشان کرد: پیشگیری ازاعتیاد نسبت به درمان معتادان در اولویت قراردارد و با سیاست گذاری و برنامه ریزی های فرهنگی و اجتماعی باید تلاش کرد تا از آمارگرایش به مصرف مواد مخدر کاسته شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگاور با تاکید بر ارتقاء آگاهی خانواده ها و جوانان نسبت به عوارض موادمخدر به ویژه از نوع صنعتی افزود: اگرجوانانی که از روی بی اطلاعی این مواد را تهیه می کنند، بدانند چه خطراتی در کمین آنها نشسته، به طور حتم آمار استعمال این مواد به جای افزایش رو به کاهش می گذارد.
ارسال نظرات