سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی اردبیل:
دوره آموزشی آشنایی با قوانین مالیات بر ارزش افزوده به صورت رایگان برای کارکنان، مودیان مالیاتی و عموم علاقه‌مندان در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۲۸۱۵
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهرنگ کوهی در جلسه بررسی روند برگزاری دوره‌های آموزشی در جهاد دانشگاهی اردبیل اظهار داشت: دوره آموزشی آشنایی با قوانین مالیات بر ارزش افزوده به صورت رایگان برای کارکنان، مودیان مالیاتی و عموم علاقه‌مندان در اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره به‌‌دنبال عقد قرارداد معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی کشور با سازمان امور مالیاتی در سراسر کشور به جهاد دانشگاهی واگذار شده است که در استان اردبیل نیز برگزار خواهد شد.

کوهی آگاهی بخشیدن به مودیان و آگاهی از حقوق مردم را از اهداف این دوره برشمرد و تصریح کرد: این دوره برای مدیران مالی دستگاه‌ها، ذی‌حسابان، اعضای اصناف، گروه‌های اقتصادی و طبقات مختلف اجتماعی، اشخاص حقوقی و سایر افراد حقیقی به صورت رایگان برگزار و به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر ارائه خواهد شد.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان اردبیل با اشاره به ظرفیت‌های موجود در جهاد دانشگاهی و وجود نیرو‌های توان‌مند در امر آموزش بیان کرد: این واحد آمادگی کامل برای آگاهی‌بخشی و آموزش مودیان مالیاتی در تمام شهرستان‌های تابعه استان را دارد.

وی محتوای دوره آموزشی را کلیات قانون مالیات بر ارزش افزوده، مبانی نظری و محاسبات مالیات بر ارزش افزوده، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های مرتبط با وظایف مودیان و مدت آن را 3 تا 5 ساعت اعلام کرد.

ارسال نظرات