خبرهای داغ:

مسابقه اقتصاد مقاومتی بین مددجویان استان کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیر‌‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: مسابقه اقتصاد مقاومتی در کلام مقام معظم رهبری به مناسبت ایام الله فجر بین مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه برگزار می‌‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۲۸۲۲
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

حسین خدرویسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، اظهار داشت: در مسابقات اقتصاد مقاومتی که امسال به مناسبت دهه فجر در استان برگزار می‌‌شود، بیش از دو هزار عضو کانون‌های فرهنگی و مراکز شبانه‌روزی کمیته امداد با یکدیگر به رقابت می‌‌‌‌پردازند.

مدیر‌‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه کمیته امداد استان اکنون دارای 38 کانون دائم و موقت و سه مرکز شبانه‌روزی دانش‌آموزی است، افزود: در ایام الله فجر کارگاه‌های آموزشی با موضوع نهضت علمی پس از انقلاب و اقتصاد مقاومتی با حضور مددجویان عضو کانون‌های فرهنگی استان برگزار می‌شود.

خدرویسی با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی جهت آشنایی مددجویان با دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران است، عنوان کرد: در این کارگاه‌ها اساتید مجرب حوزه و دانشگاه مددجویان شرکت کننده را با دستاوردهای علمی و فرهنگی ایران اسلامی پس از انقلاب و همچنین چگونگی عرضه این دستاورد‌ها به جهانیان آشنا می‌‌کنند.

وی از برگزاری برنامه‌‌های متعدد آموزشی و مسابقات فرهنگی در دهه فجر امسال با حضور مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خبر داد و گفت: در دهه فجر به آن دسته از مددجویان برتر شرکت‌کننده در کارگاه‌‌های آموزشی و مسابقات فرهنگی به رسم یادبود هدایای نفیسی اعطا می‌‌شود.

ارسال نظرات