خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان صحنه گفت: بانوان بسیجی رزمی کار صحنه ای مدال های رنگارنگ مسابقات ویژه اردوی تیم ملی را بدست آوردند.
کد خبر: ۸۶۲۲۸۳۹
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
سید مصطفی شاه ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صحنه عنوان کرد: یک دوره مسابقات استانی کاراته ویژه دعوت به اردوی تیم ملی بانوان در استان کرمانشاه با حضور ورزشکارانی از سراسر استان برگزار شد که در آن ها بانوان رزمی کار صحنه ای توانستند مدال های رنگارنگی را از ان خود کنند.

 

وی ادامه داد : مهدیس عزیزی یکی از کم سن و سال ترین کمربند مشکی رده بانوان است که همه مسابقات خود را با 12 کیلو اختلاف و دوسال بزرگتر از خود در مدت شش ماه 12 مدال شامل 6طلا3نقره 3برنز را بدست آورده و هم اکنون به اردوی تیم ملی دعوت شد است.

 

شاه ابراهیمی خاطر نشان کرد : سحر ابراهیمیان مدال طلا کومیته ، مهدیس عزیزی مدال نقره کاتا وبرنز کومیته ، نیلوفر جباری برنز کومیته طیبه سهیلی برنز کومیته را در این مسابقات بدست آوردند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان صحنه در پایان با تشکر از مربی این ورزشکاران سرکار خانم ماریانا یاراحمدی گفت : سحر ابراهیمیان ، نیلوفرجباری، مهدیس عزیزی وطیبه سهیلی بانوان صحنه ای دعوت شده به اردوی تیم ملی می باشند.

ارسال نظرات