خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گیلانغرب:

دهه فجر دهه عزت و طلوع آزادگی است

فرمانده سپاه ناحیه گیلانغرب از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به عنوان دهه عزت،کرامت و بازگشت به خویشتن و خودباوری یاد کرد.
کد خبر: ۸۶۲۲۸۴۸
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
در جلسه ستاد گرامی داشت برنامه های دهه مبارک فجر  ،فرماندارگیلان غرب با اشاره به اهمیت پاسداشت دهه فجر از آن بعنوان دهه عزت،کرامت و بازگشت به خویشتن و خودباوری یاد کرد. 

کرم محمدی  دربخشی از سخنان خود گفت:انقلاب اسلامی ایران؛ انقلاب ارزشها ست ویکی از ارزش های والای این نظام؛ اتکا به رای ملت است.

وی تصریح نمود: این ملت انقلاب را به پیروزی رسانیده؛ از آن دفاع کرده وتداوم عزتمند آن نیز توسط همین مردم صورت گرفته ومی گیرد، ملت ما دارای شعور وآگاهی بالا هستند ؛ باید به شعور مردم و حق رای آنان احترام بگذاریم،دومین شهر مقاوم کشورهم از این قاعده مستثنی نیست.

 

فرمانده سپاه گیلان غرب همچنین در این جلسه ضمن گرامی داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، از ان به عنوان طلوع عزت و آزادگی  یاد کرد و از برگزاری برنامه های متنوع  در گرامی داشت و نکوداشت این واقعه مبار، عزتمند و حماسی خبر داد .

سرهنگ پاسدار معصومعلی محمدی برگزاری  یادواره های شهدا ،  نواختن زنگ انقلاب در مدارس ، گلباران مزارشهدا و دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران انقلاب و جنگ تحمیلی ، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت افزایی ، اجرای برنامه های جنگ شادی با همکاری گروههای هنری استانی، برنامه های فرهنگی و ورزشی را از اهم برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب نام برد.

 

 در همین راستا  و همزمان با ایام دهه مبارک فجر، افتتاح دهها و پروژه عمرانی ، بوستان و فضای سبز، کشاورزی، دامپروری، آبرسانی ،گازرسانی ، برق ،طرحهای دهیاریها و آغاز عملیات اجرایی4 پروژه روکش آسفالت معابر و خیابانهای سطح شهرگیلانغرب مجموعا با اعتباری بیش از  50 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار