خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز، تداوم راه شهدا است.
کد خبر: ۸۶۲۲۹۲۶
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در نشست شورای معاونین بنیاد استان، گفت: برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در قزوین فرصتی برای استان محسوب می‌شود که با بهره بردن از همه امکانات، بتواند راه شهدا که توصیه آنان بر اقامه نماز می‌باشد، تداوم بخشد.

وی با اشاره به برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در اجلاس سراسری نماز گفت: بنیاد در این اجلاس تلاش دارد تا با اجرای برنامه‌‌های متنوع نسبت به احیای اهداف شهدا در طول دفاع مقدس به ویژه در امر نماز اقدام نماید.

حقایق‌پور برگزاری نمایشگاه نماز، مسابقه خاطره‌نویسی، همکاری با صدا و سیما در جهت پخش وصایای شهدا با موضوع نماز و انتشار کتاب را بخشی از برنامه‌های بنیاد در اجلاس نماز نام برد.

غرفه اختصاصی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در نمایشگاه "عطر حضور" که به مناسبت بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برپا می‌شود.

وی در ادامه گفت: غرفه‌ بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، برنامه‌های متنوعی از جمله راه‌اندازی بخش اردوگاه اسرای ایران در عراق و بیان خاطرات نماز از سوی آزادگان برگزار می‌نماید.

همچنین در این غرفه، تصاویر شهدا و رزمندگان در حال اقامه نماز در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به نمایش گذاشته خواهد شد.

بازدیدکنندگان در غرفه‌ی بنیاد، می‌توانند با تفال به وصایای شهدای استان قزوین، فال خود را دریافت کنند.

ارائه‌ی رهل نوین، ابتکار یکی از جانبازان استان قزوین، بخش دیگری از برنامه‌های این نمایشگاه می‌باشد.

نمایشگاه "عطر حضور" از یکم تا ششم بهمن ماه سال جاری، همه روزه از ساعت9:30 تا 19:30 آماده بازدید علاقمندان است.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها