خبرهای داغ:
از کلیه برادران و خواهران التماس دعا دارم، اگر توفیق پیدا کردیم که به زیارت امام حسین(ع) برویم شکر خدا، ولی اگر توفیق نیافتیم، عوض ما نیز زیارت کنید،چرا که چیزی به کربلا رفتن نمانده است، خود را آماده رفتن کنید.
کد خبر: ۸۶۲۲۹۳۹
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، رهبر انقلاب اسلامی بیان داشتند: هرکس که فکر تجاوز به جمهوری اسلامی ایران، در مخیله اش خطور کند، باید خود را آماده دریافت سیلی های محکم و مشت های پولادین ارتش، سپاه و بسیج و در یک کلام ، ملت بزرگ ایران کند.

شهید محمد تقی جمالی متولد  سوم/مهرماه 1345 در روستای انگورازوج از توابع شهر قزوین به دنیا آمد، پدرش قباد علی کارگر بود و مادرش حوری نام داشت.

شهید جمالی تا پایان دوره راهنمائی درس خواند و به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت، چهارم دی ماه1365 در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به صورت، دست و پا شهید شد.پیکر این شهید بزرگوار در گلزار شهدای شهر زادگاهش به خاک سپردند.

«وصیت نامه شهید به شرح ذیل می‌باشد»

پدر و مادر عزیزم! از این که فرزند حقیر شما به فیض شهادت نایل آمده است، ناراحت نباشید و به این سعادت افتخار و از خدای خود برای این بنده حقیر، چون من خیلی گنه کارم و در درگاه خداوند روسیاه هستم طلب مغفرت کنید.

ای پدر و مادرم! از گناه کردن به خصوص از غیبت، تهمت، دروغ و ...بپرهیزید؛(انجام این گناهان در اکثریت مردم وجود دارد) لذا دیگران را از این بابت با اطلاع سازید.

خدا را همیشه به یاد داشته باشید و هیچ وقت از او غافل نشوید؛ همان طور که پیامبر(ص) فرموده است« الهی لا تکلنی علی نفسی طرفه عین الابدا» خدایا! مرا حتی به قدر یک چشم بر هم زدن به حال خودم وامگذار.

ای کسانی که به علت هایی از این انقلاب کناره گیری می‌کنید! عذاب شما بیشتر از کسانی است که هیچ موقع در صحنه نبودنده‌اند؛ زیرا خدا کسانی را که پشت به جبهه  و راه خدا می‌کنند، را به ذلت و خواری می‌افکند؛ پس بیاید برای رضای خدا کار کنید.

من، در حالی این وصیت نامه را می‌نویسم که چیزی به رفتنم نمانده است؛ از کلیه برادران و خواهران التماس دعا دارم، اگر توفیق پیدا کردیم که به زیارت امام حسین(ع) برویم شکر خدا، ولی اگر توفیق نیافتیم، عوض ما نیز زیارت کنید،چرا که چیزی به کربلا رفتن نمانده است، خود را آماده رفتن کنید.

محمد تقی جمالی

20/12/1363

ارسال نظرات
پر بیننده ها