با حضور معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه الغدیر:
جلسه هیئت قشر پایگاه عدالت دادگستری شهرستان تفت با حضور جناب سرهنگ زارع زاده، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه الغدیر یزد در جمع کارکنان این پایگاه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۲۲۹۴۰
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت: جلسه هیئت قشر پایگاه عدالت دادگستری شهرستان تفت با حضور جناب سرهنگ زارع زاده، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه الغدیر یزد در جمع کارکنان این پایگاه برگزار گردید.

در این دیدار وی در خصوص تبیین اهداف انقلاب اسلامی و اصول راهبردی انقلاب اشاره کرد و تهدیدهای دشمنان داخلی و خارجی را از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در قالب فتنه های متعدد را یادآور شد.

زارع زاده همچنین در رابطه با دستگیری تفنگداران آمریکایی که هدف آنها محک زدن و آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را مورد آزمایش قرار داد، بحث نمود و متذکر شد که چشمان بیدار نیروهای مسلح سپاه در دریا توانست عظمت و اقتدار دفاعی را به رخ جهانیان بکشاند و به کشورهای همسایه که مدام دم از جنگ می زنند گوشزد نماید که با اقتدار از حریم مرزهای خود دفاع خواهیم کرد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه الغدیر در پایان انتخابات پیش رو در مجلس را مهم و حساس ارزیابی نمود و حضور حداکثری مردم را با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب خواستار شد.

ارسال نظرات