به همت بسیج پیشکسوتان شهرستان بافق:

همایش تجلیل از پیشکسوتان سپاه بافق برگزار شد

همایش تجلیل از پیشکسوتان سپاه بافق به همت بسیج پیشکسوتان با سخنرانی آبایی "کارشناس مسائل خانواده " و هژبری "سرهنگ بازنشسته سپاه " و با حضور فرماندار محترم شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از پیشکسوتان و خانواده آنها در سالن همایش شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۲۹۵۳
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق: این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط بسیجی نصرالله تشکری شروع و در ادامه سرهنگ جمالی به خاطر حضور پیشکسوتان و خانواده های آنها و همچنین مسئولین محترم تقدیر و تشکر کرد .

در ادامه آبایی کارشناس مسائل خانواده در خصوص نقش ازدواج در تربیت جوانان، گفت: در ازدواج، جوانان به تکامل دست می‌یابند و توانمندی‌های زیادی را به دست می آورند.

این کارشناس مسائل خانواده، افزود: مکارم اخلاقی در محیط خانواده رشد پیدا می‌کند، زن و شوهر با گذشت می‌‌توانند زندگی را هر چه بهتر پیش برند.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: چنانچه به مشکلات با دید دیگری بنگریم می‌توانیم راهکارهای مناسب برای آن را بیابیم و با همفکری زن و شوهر هر مسئله‌ای قابل حل خواهد بود .

وی در پایان گفت: تنها زمانی که مردم خود بخواهند، رفتاری اصلاح شود آن رفتار تغییر پیدا می کند و این تغییر سبک زندگی، خواستار عزمی جدی تمام اقشار مردم است.

سپس هژبری سرهنگ بازنشسته سپاه گفت: امنیتی که امروز در کشورمان حاکم است یک امنیت پایدار و مثال‌زدنی بوده که در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

وی اظهار داشت: مردم ما همیشه در تبعیت از ولایت و ایفای مسئولیت‌های شرعی و دینی خود در قبال مطالبات رهبری به بهترین وجه ممکن عمل کرده‌اند و کارنامه درخشانی دارند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ما به فضل الهی تا امروز توانسته است از گردنه‌های بسیار دشواری که در پیش رو داشته به مدد پیوند ناگسستنی ملت و رهبری عبور کند.

هژبری با تاکید بر اینکه در این نظام، حاکمیت و ملتش با هم پیوند خورده‌اند و یکی هستند بیان داشت: این از ویژگی‌هایی است که هیچ نظامی بجز نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد.

 

ارسال نظرات