مدير برنامه ريزي و توسعه شهرداري زنجان:

بودجه پيشنهادي سال 95 تا پايان دي‌ماه به شوراي اسلامي شهر ارسال می شود

برنامه اتمام جلسات كارگروه‌ها جلسات تدوين بودجه در سطح كميته تدوين بودجه دنبال شد و تاكنون 18 جلسه برگزار شده است.
کد خبر: ۸۶۲۲۹۶۳
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدير برنامه ريزي و توسعه شهرداري زنجان گفت: بودجه پيشنهادي سال 95 حداكثر تا پايان دي‌ماه به شوراي اسلامي شهر ارسال مي‌شود.

سعيد اديبان افزود: تدوين بودجه سال 95 شهرداري زنجان از اوايل مهرماه امسال با تشكيل كميته تدوين بودجه و برگزاري جلسات مستمر و كارشناسي آغاز شد.

وي با بيان اينكه تدوين بودجه ابتدا در جلسات كارگروه‌هاي تخصصي و كارشناسي در سطح معاونت‌ها و مناطق شهرداري تشكيل شده است، تصريح كرد: برنامه اتمام جلسات كارگروه‌ها جلسات تدوين بودجه در سطح كميته تدوين بودجه دنبال شد و تاكنون 18 جلسه برگزار شده است.

مدير برنامه ريزي و توسعه شهرداري زنجان خاطر نشان كرد: اين جلسات از ساعت 17 آغاز و معمولا تا ساعت حدود 10 شب ادامه داشت.

وي از بازديدهاي متعدد از پروژه‌هاي پيشنهادي در بودجه سال 95 خبر داد و گفت: چندين بار نيز اين بازديدها توسط شهردار زنجان انجام شده است.

اديبان به اعمال نظر شهروندان در تدوين بودجه شهرداري زنجان اشاره كرد و گفت: اين نظرات از طرق مختلف از شهروندان گرفته شده بود.

وي نظرسنجي توسط پرسشنامه، از طريق سايت، استقرار همكاران در موزه كارخانه كبريت در زمان برگزاري برخي نمايشگاه‌ها و نامه نگاري و مكاتبات شهروندان را از جمله راه‌هاي دريافت نظر شهروندان عنوان كرد.

مدير برنامه ريزي و توسعه شهرداري زنجان گفت: بودجه پيشنهادي سال 95 حداكثر تا پايان دي‌ماه به شوراي اسلامي شهر ارسال مي‌شود.

وي همچنين از برگزاري جلسات اصلاح متمم بودجه 94 اشاره كرد و گفت: اصلاح متمم بودجه 94 با برگزاري جلسات متعدد به پايان رسيد و 21 دي‌ماه طي لايحه‌اي به شوراي اسلامي شهر زنجان تقديم شد.

ارسال نظرات