فرمانده انتظامي استان زنجان:

پويايي و انعطاف پذيري شاخصه مهم هر سازمان است

يكي از شاخصه هاي مهم هر سازماني پويايي و انعطاف پذيري آن است.
کد خبر: ۸۶۲۲۹۶۹
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان درجمع كاركنان با اشاره به وظايف ذاتي نيروي انتظامي در حفظ امنيت گفت: يكي از شاخصه هاي هر سازماني پويايي و انعطاف پذيري آن است.

سردار "عليرضا صالحي افزود: در اين رابطه نيروي انتظامي با توجه به حضور گسترده خود در بين لايه هاي مختلف مردم ضرورت ايجاد معاونت اجتماعي را احساس نموده و ايجاد اين ساختار ودر نيرو آثار و تبعات بسيار گره گشا و پر ثمري در جلب اعتماد و مشاركت عمومي مردم در ماموريت هاي نيروي انتظامي داشته است.

وي با اشاره به ارتقا سطح فرهنگ عمومي و گسترش و توسعه مراكز آموزشي گفت: نيروي انتظامي براي اينكه در ماموريت ها بتواند با پشتوانه علمي و تحقيقاتي حركت نمايد نسبت به تاسيس دفتر تحقيقات كاربردي در مركزيت استان هاي كشور اقدام كرده و اين باعث اثربخش بودن برنامه هاي پيشگيري انتظامي و افزايش سطح تعاملات ناجا با مراكز دانشگاهي شده است.

سردار صالحي تصريح كرد: افزايش تعاملات نيروي انتظامي با مراكز دانشگاهي باعث تقويت ونهادينه تر كردن راهبرد هاي اساسي و موضوعات مختلف ماموريتي بر اساس يافته هاي علمي شده است.

اين مقام ارشد انتظامي درپايان اظهار داشت هدف از ايجاد پليس پيشگيري حضور قدرتمند ناجا در سطح اجتماع مسئول سازي دستگاههاي هم سوء در پيشگيري از وقوع جرائم، آسيب هاي اجتماعي، كاهش ميزان جرائم تغيير بينش مردم نسبت به خود، مشاركت در حفاظت اموال و كاهش هزينه هاي كشف جرائم دانست.

وي وظيفه نيروي انتظامي را حفظ نظم و امنيت جامعه دانست و عنوان كرد: نيروي انتظامي به تنهايي نظم و امنيت را برقرار نمي كند بلكه سازمانها، ادارات و موسسات زيادي در ايجاد و توليد نظم دخالت دارند و نيروي انتظامي هم يكي از اين سازمان ها و نهادهاست و البته وقتي نظم و امنيت برقرار شد ما وظيفه داريم آن را حفظ كنيم.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه همه ما وظيفه داريم در ايجاد و حفظ نظم و امنيت كمك كنيم خاطر نشان كرد: به جرات مي توانيم بگوئيم كه در كل كشور در بين تمام مشاغل ، سازمان پليس و نيروي انتظامي متنوع ترين وظايف را از نظر كميت و كيفيت بر عهده دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار