مسئول سازمان بسیج اصناف در گفتگو با بسیج مطرح کرد

تورم حبابی؛ بازار همچنان در رکود

مسئول سازمان بسیج اصناف گفت: بانک ها تسهیلاتی به بخش تولید و صنعت نمی دهند، املاک واحدهای تولیدی در رهن بانک است و یا با فرمول راحت طلبی که دولت موجب شده است ملک را فروخته و از سود بانکی بهره می برند.
کد خبر: ۸۶۲۲۹۷۰
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج  اصناف در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره بر اینکه دولت در رفع رکود نتوانسته برنامه اجرایی داشته باشد و رکود عامل کاهنده تورم است اظهار داشت: تعطیلی واحدهای تولیدی را بارها بیان کرده ام،8000 واحد تولیدی،15000 هزار واحد صنعتی، بیکاری کارگران و کارفرمایانی که بدون سرمایه در گردش با مالیات و بیمه روبرو شده اند و فقط واحد تولیدی را می چرخانند.

وی با بیان اینکه رکود عامل اصلی کاهش تورم است افزود: بانک ها تسهیلاتی به بخش تولید و صنعت نمی دهند، املاک واحدهای تولیدی در  رهن بانک است و یا با فرمول راحت طلبی که دولت موجب شده است ملک را فروخته و از سود بانکی بهره می برند.

حسن پورخاطر نشان کرد: دولت یارانه ای برای بخش تولید واریز نکرده است و به نظر می رسد در این راستا برنامه ای هم نداشته باشد.

مسئول بسیج اصناف افزود: رکود تولید را از عرصه میدانی حذف کرده است، مردم برای نیازهای اساسی خود در شرایطی که در بازار تولید داخلی نباشد از کالای خارجی استفاده می کنند که اهداف هیات های تجاری خارجی جز این نیست که بازار ما را تصاحب کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار