سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با بسیج عنوان کرد
نماینده مردم دورود در مجلس گفت: جشنواره فجر باید برای مخاطبان پیام های متناسب با گفتمان انقلاب داشته باشد فیلمسازان باید ضمن اینکه از خلاقیت ها حداکثر استفاده را می برند بر اساس چارچوبها عمل کنند تا آثار آنها چه از لحاظ سوژه و چه از نظر تکنیک ها با شرع و قانون منافات نداشته باشد.
کد خبر: ۸۶۲۳۰۲۹
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

عباس قائد رحمت سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: مسئولان باید اصول اعتقادی و شرعی و فرهنگ ناب ایرانی اسلامی را در ساخت فیلم های جشنواره فجر در نظر گیرند.

وی افزود: جشنواره فجر باید برای مخاطبان پیام های متناسب با گفتمان انقلاب داشته باشد و با پرداختن به موضوعات متنوع در زمینه فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت و اعتقادات و هم زیستی و همبستگی اجتماعی زمینه رشد تماشاگران را فراهم کند.

قائد رحمت اظهار داشت: فیلمسازان باید ضمن اینکه از خلاقیت ها حداکثر استفاده را می برند بر اساس چارچوبها عمل کنند تا آثار آنها چه از لحاظ سوژه و چه از نظر تکنیک ها با شرع و قانون منافات نداشته باشد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در حال حاضر تهاجم فرهنگی بر علیه کشور ما زیاد است و شبکه های فارسی زبان در حال گسترش می باشند بنابراین ضرورت دارد تلاش بیشتری در جهت نمایاندن گفتمان انقلاب اسلامی به خصوص در جشنواره فیلم فجر مشاهده شود.


ارسال نظرات