مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: ائتلاف‌آمریکایی ها علیه داعش دروغ است و آن ها حتی یک تیر هم به سمت داعش شلیک نکرده اند.
کد خبر: ۸۶۲۳۱۳۳
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از بسیج پرس؛ سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در مراسم بزرگداشت سردار فولادگر که در فاجعه به درجه رفیع شهادت رسیده بود، اظهار داشت: سردار فولادگر در اندیشه و عقل دارای جهان بینی خاصی بود، بصیریت سیاسی بالایی داشت و علاوه بر توسل بر قرآن مفسر قرآن نیز بود و از اهل بیت پیروی می کرد.
 
وی افزود: سردار فولادگر در سال ۵۸ به سپاه پیوست و مدت ها در سپاه اصفهان مسئول گزینش افراد را بر عهده داشت و بعد از آن در زمان دفاع مقدس به مدت 20 ماه در عملیات های مختلف شرکت کرد و بعد از آن فرمانده سپاه کاشان شد. سردار فولادگر سپس در سپاه قدس مسئولیت گرفت و بعد از آن پنج سال در لبنان مسئول آموزش نظامی و اعتقادی حزب الله شد.
 
سرلشکر صفوی  با بیان اینکه سردار فولادگر شناخت خوبی از مسائل جهان اسلام به خصوص کشورهای عربی و شمال آفریقا داشت، اظهار داشت: سردار فولادگر در سودان چندین سال به عنوان وابسته نظامی ایران حضور داشت و خدمات بسیاری را ارائه داد و توانسته بود در مدت حضورش در سودان روابط بسیار خوبی با عشار، نخبگان و فرهیختگان این کشور برقرار کند و در نماز جمعه های اهل سنت سودان شرکت می کرد.
 
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ادامه داد:‌ به نظر من سعودی ها سردار فولادگر را شناخته بودند و او را به شهادت رساندند.
 
سرلشکر صفوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ۱۵ سال است منطقه ما به جنگ و تنش و ناامنی کشیده است، این موضوع را راهبرد بزرگ آمریکا و غربی ها برای مهار گسترش اسلام دانست و گفت: از سال ۲۰۰۱ و حادثه ۱۱ سپتامبر، متهم سازی مسلمانان به تروریسم و بحث مبارزه با تروریسم و اسلام هراسی کلید خورد و غربی ها توانستند با این تئوری ها بیداری اسلامی در مصر و تونس را مدیریت و کنترل کنند.
 
وی ادامه داد: ماجرای انقلاب مصر بسیار عجیب است، انقلابی مردمی آغاز شد ولی نظامیان بر قدرت مسلط شدند که این موضوع بسیار جای بررسی دارد البته رئیس جمهور آن ها نیز بسیار مغرور بود.
 
سرلشکر صفوی با تاکید بر این امر که اکثر کشورهای منطقه تحت تسلط صهیونیست ها هستند، اظهار داشت: راه اندازی جنگ نیابتی در سوریه،‌ عراق و یمن یکی دیگر از راهبردهای آمریکا علیه مسلمانان جهان است،‌ در قضیه سوریه، سیاست گذار اصلی آمریکا و صهیونیست ها هستند که با پول عربستان و حمایت اردن و ترکیه اقدام می کنند.
 
وی تجزیه کشورهای اسلامی را از برنامه های آمریکا دانست و اظهار داشت: آخرین استراتژی آمریکا، استراتژی کشور و شهرهای سوخته است یعنی همه زیرساخت های کشورهای اسلامی را از بین ببرند.
 
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با تاکید بر اینکه غربی ها به رهبری آمریکا می خواهند کشورهای محور مقاومت را له کنند، تصریح کرد:‌ سعودی ها از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ ، سی میلیارد دلار سلاح خریداری کردند و دیگر کشورهای عربی 20 میلیارد دلار.
 
وی ادامه داد: آمریکایی ها گروه های تروریستی را در عراق و سوریه همراهی می کنند و حتی یک تیر هم به سمت داعش شلیک نکردند و ائتلافی هم که تشکیل دادند ائتلافی دروغین است و ما امیدواریم ائتلافی که بین ایران، روسیه، سوریه و عراق و حزب الله شکل گرفته به پیروزی برسد و بر تروریست ها غلبه پیدا کند.
 
سرلشکر صفوی گفت: آنچه در سوریه، عراق، ‌یمن و عربستان می گذرد و ظلم ها و جنایاتی که در منطقه می شود آیا هیچ ارتباطی با مسائل عصر ظهور دارد یا نه، اگر دارد باید خودمان و ملت های اسلامی را آماده کنیم، ما از حکمت الهی برای ملت ایران خبر نداریم ولی می دانیم که به همراه جوانان غیرتمند و وفادار به انقلاب و رهبری آماده هستیم تا جان خود را در راه ارزش های الهی و اسلامی و دفاعی از کشور فنا کنیم.
 
وی در پایان تاکید کرد: با رهبری عهد و پیمان می بندیم که تا شهادت ایستاده ایم و یک قدم هم از اصول خود عقب نشینی نخواهیم کرد.
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات