سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس در گفتگو با بسیج:

جشنواره فجر هیچ پیام انقلابی برای نسل جدید ندارد

نماینده مردم بافق در مجلس گفت: مسئولان جشنواره فجر تا کنون به گفتمان و نگاه انقلاب اسلامی کمتر توجه کرده و بیشتر به سمت مسائلی رفته اند که هیچ گونه پیامی برای نسل جوان و نسل سوم و چهارم انقلاب ندارند و این یکی از زیان های بسیار بزرگ نظام ما است.
کد خبر: ۸۶۲۳۱۴۳
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

دخیل عباس زارع زاده مهریزی سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: متاسفانه جشنواره فجر و سینمای ایران تلاشی برای نشان دادن غرور این نظام و انقلاب که در جنگ و بحران ها تبلور پیدا کرد ندارند.

وی افزود: مسئولان جشنواره فجر تا کنون به گفتمان و نگاه انقلاب اسلامی کمتر توجه کرده و بیشتر به سمت مسائلی رفته اند که هیچ گونه پیامی برای نسل جوان و نسل سوم و چهارم انقلاب ندارند و این یکی از زیان های بسیار بزرگ نظام ما است.

زارع زاده با بیان اینکه کشور های دیگر تمام سعیشان این است که تمام جزئیات جنگ جهانی و غرور ملی خود را در فیلم های سینمایی و تلویزیونی منعکس کنند خاطرنشان کرد: مسئولان ما به جای اینکه از عظمت های کشور و ملت در جریان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی فیلم بسازند همین فیلم ها را از آنها خریداری کرده و مرتب و به صورت تکراری در رسانه ملی و در سینما ها به نمایش می گذارند ولی به آنچه خودمان داریم کمتر توجه می شود.


ارسال نظرات