خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه گرمسار گفت: ارتقای کیفیت برنامه های اجرایی دهه فجر باید در اولویت باشد و نیازی به اجرای تعداد زیاد برنامه های کم تأثیر نیست.
کد خبر: ۸۶۲۳۱۸۳
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار،ایرج گلینی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه گرمسار در نشست اعضای کمیته بسیج به مناسبت هماهنگی برنامه های دهه فجر،که با حضور مسئولین رده ها و اقشار بسیج برگزار شد،اظهار داشت: برنامه های دهه فجر خاص سپاه و بسیج نیست و نهاد‌ها و سایر ارگان‌های شهرستان نیز باید در آن مشارکت داشته باشند و همه دست به دست هم دهیم تا همواره بزرگداشت سالروز این پیروزی عظیم ملت ایران هرچه باشکوه تر برگزار شود.

وی افزود: با بالا بردن کیفیت برنامه های اجرایی در سطح نواحی و پایگاه‌های بسیج اولویت و اهداف خود را بر مبنای حفظ انقلاب و دستاورد‌های آن قرار دهید و همچنین مردم را برای حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن ترغیب کنید.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه گرمسار اذعان داشت: پوشش و انعکاس رسانه ای برنامه ‌ها و مراسم‌های بسیج که به صورت ویژه در دهه فجر برگزار می‌شود از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد:سپاه ناحیه گرمساردر 12 بهمن ماه به مناسبت آغاز دهه فجر و ورود امام خمینی(ره) به ایران برنامه رژه موتور سواران را اجرا خواهد کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها