مسئول سازمان اردویی بسیج همدان از اعزام ۲۰هزار نفربه مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور تا پایان سال در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۳۲۳۰
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن ترکمان با اشاره به اینکه در آبان ماه مرحله اول اعزام به مناطق عملیاتی غرب کشور به پایان رسید،افزود:۱۵هزار نفر دختر و پسر در قالب کاروان راهیان نور به این مناطق اعزام شدند.

وی ادامه داد:همزمان با پایان فصل امتحانات نوبت اول دانش آموزان، دومین مرحله اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان ها و مناطق تابعه استان ،از اول بهمن ماه اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: در اول بهمن ۳هزارو و ۲۴۰نفر دختر و در اسفند ماه ۲هزار پسر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

ترکمان تصریح کرد:در این اردو دانش‌آموزان برای بازدید به مناطق جنگی جنوب اعزام شده و از نزدیک با مناطق عملیاتی رزمندگان اسلام در جنوب کشور آشنا می‌شوند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج همدان خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان از مناطق یادمانی اروندکنار، شلمچه، هویزه و دهلاویه بازدید کرده و از نزدیک با رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به آثار مفید کاروان‌های راهیان نور بر ذهن نوجوانان ادامه داد: هر چقدر فرهنگ جهاد و شهادت در بین نسل جوان و نوجوان جامعه ترویج شود بی تردید در مقابل آماج حملات دشمنان در جنگ نرم مقاوم‌تر هستند.

ترکمان بیان کرد: اردوهای راهیان نور دانش آموزی با اهداف مختلفی مانند آشنایی دانش‌آموزان با آرمان‌های امام(ره) ‌و شهدا، فداکاری‌ها و رشادت‌های آنان در جنگی تحمیلی و نابرابر با بایدید از مناطق جنگی و عملیاتی مختلف انجام می‌شود.
ارسال نظرات