جانشین سپاه شهرستان سروآباد گفت: در ایام‌الله دهه مبارک دهه فجر بیش از 76 برنامه مختلف توسط سپاه سروآباد در سطح این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۳۲۳۶
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جعفر غفاریان در جلسه ستاد برنامه‌ریزی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در شهرستان سروآباد که با حضور مسئولین شهرستانی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با تبریک آغاز سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بر اساس معیارهای قرآن کریم به پیروزی رسید.

وی گفت: مشابه انقلاب اسلامی ایران در هیچ جای دنیا وجود ندارد، چرا که عنصر اصلی این انقلاب رهبری و اراده پولادین ملت بود.

جانشین سپاه سروآباد بر ضرورت برگزاری باشکوه برنامه‌ها و مراسمات ایام‌الله دهه فجر تاکید کرد و افزود: امسال حضور پرشور مردم در برنامه‌ها و جشن‌های دهه فجر نسبت به سال‌های قبل پرشورتر و پر رنگ‌تر است، چرا که عزت و اقتدار همین ملت بود که دشمنان را تسلیم و پای میز مذاکره نشاند.

وی به برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و تصریح کرد: در ایام‌الله دهه مبارک دهه فجر بیش از 76 برنامه مختلف توسط سپاه سروآباد در سطح این شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا، اجرای مسابقات بومی ـ محلی، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی در سطح روستاها، بازدید و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، ویزیت رایگان روستائیان و برگزاری نشست‌ها و همایش‌های مختلف از مهم‌ترین برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در شهرستان سروآباد است.

وی اضافه کرد: از مجموع 76 برنامه در نظر گرفته شده برای دهه فجر امسال، 22 برنامه در سطح شهر سروآباد و 54 برنامه دیگر در سطح روستاهای شهرستان برگزار می‌شود

ارسال نظرات