به مناسبت دهه مبارک فجر؛

آسمان ابرکوه در شب 22 بهمن نورافشانی می‌شود/چهره متفاوت ابرکوه در دهه فجر 94

شهرداری ابرکوه از برنامه های متنوع و متفاوت در دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۳۲۴۷
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه،دهه فجر همواره یادآور روزهای پر خاطره ای است که یادآوری آن خاطرات حس غروری در کالبد جوانان می دمد.

دهه فجر را باید منتقل کرد تا جوانان با ارزش ها آشنا شوند و بدانند که امام(ره)که بود و چرا قیام کرد؟

شاه که بود و چرا جوانان آنروز نتوانستند حضور مستبدانه و ظالمانه اش که نشات گرفته از حکومت آمریکایی- انگلیسی بود را تحمل کنند؟

حامد اکرمی مشاور خبری شهرداری شهرستان در خصوص برنامه های پیش بینی شده این نهاد در دهه مبارک فجر اظهار کرد: بنا به تصمیمات اتخاذ شده، برنامه های زیر جهت فضا سازی شهر در ایام الله مبارک دهه فجر انجام می شود که مهمترین آن می توان به برپایی ایستگاه صلواتی همزمان با ورود امام راحل (ره) و پذیرایی از ارباب رجوع با شکلات و شیرینی، برداشتن محدودیت نصب داربست در ایام دهه فجر، فضاسازی مناسب، تزئین و آذین بندی سطح شهر با نصب پرچم، بنر و پلاکارد و ریسه روشنایی، طنین انداز شدن سرود های انقلابی در میدان امام حسین (ع) رأس ساعت 9/33 روز 12 بهمن ماه ورود امام خمینی (ره) اشاره کرد.

وی با بیان اینکه ایاب و ذهاب شهروندان در روز 22 بهمن توسط اتوبوس خط واحد شهری به صورت رایگان صورت می گیرد گفت: پخش ندای الله اکبر در میدان امام حسین (ع) و همکاری در برگزاری مراسم نورافشانی در شب 22 بهمن صورت می گیرد.

اکرمی به برگزاری مسابقات ورزشی در این ایام خجسته اشاره کرد و افزود: شنا، تیراندازی، صخره نوردی و کوهنوردی در بین کارکنان شهرداری و آتش نشانی از برنامه های ورزشی در این ایام است.

وی در ادامه افزود: اعمال تخفیف در مورد عوارضی که منع قانونی ندارد پس از کسب مجوز از شورای شهر در ایام دهه فجر را از دیگر برنامه های مهم شهرداری بیان کرد.

وی در پایان افزود: برنامه های دیگری نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد که متعاقبا اعلام می گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار