زنگ محوری اقتدار ملی، عزت اسلامی و ایران آباد به مناسبت اجرایی شدن برجام با حضور مسئولان در شهرستان پارس آباد نواخته شد.
کد خبر: ۸۶۲۳۲۸۷
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، همزمان با برگزاری جشن اقتدار ملی، عزت اسلام و سربلندی ایران، زنگ اقتدار ملی همزمان با مدارس سراسر کشور با حضور مسئولان محلی، به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه فرزانگان شهر پارس آباد به صدا درآمد.

معاون فرماندار پارس آباد در مراسم نواختن این زنگ ضمن تبریک اجرای برجام و رفع و حذف تحریم‌های ظالمانه گفت: با تدبیر دولت‌مردان تدبیر و امید به ریاست دکتر روحانی و به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، سرانجام قدرت‌های بزرگ در برابر اراده پولادین ملت ایران سر تعظیم فرود آورده و ایران اسلامی هسته ای را به رسمیت شناختند.

یاسر ندایی با قدردانی از قدرت دیپلماسی دستگاه سیاسی کشور، افزود: امروز ملت ایران کشورهای استکباری جهان را به پذیرش حق مسلم خود واداشته و اجرای برجام نیز زمینه ساز پیروزی‌های بزرگتر برای ملت است.

وی خاطرنشان کرد: با برداشته شدن تحریم های ظالمانه و اجرای برجام، فصلی نو از حرکت پر شتاب کشورمان در مسیر بالندگی و اقتدار و توسعه آغاز خواهد شد.

ارسال نظرات