مراسم معارفه مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد:

شقاقی، مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد واحد پارس آباد شد

در مراسمی با حضور جانشین معاونت بسیج اساتید سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، 'فیروز شقاقی' به عنوان مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه آزاد واحد پارس آباد معرفی شد.
کد خبر: ۸۶۲۳۲۸۸
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، مراسم معارفه مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد با حضور جانشین معاونت بسیج اساتید سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد، مسئول بازرسی سپاه ناحیه پارس آباد، مسئول دفتر بسیج دانشجویی، اعضای بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه واحد پارس آباد در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم 'سمیعی' جانشین معاونت بسیج اساتید سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، ولایت پذیری، روشنگری و آگاه سازی، داشتن روحیه خدمت و دفاع از مواضع اصولی و انقلابی را از ویژگی های بارز بسیج دانست و افزود: ماموریت بسیج اساتید در دانشگاه انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی، برپایی کرسی های نظریه پردازی و نشست های روشنگری و همچنین انجام امور فرهنگی و اسلامی می باشد.

وی، به گسترش کانون‌های بسیج اساتید در استان اشاره کرد و ابراز داشت: بسیج اساتید در تمام مراکز آموزش عالی و پژوهشی دولتی و غیردولتی و در قالب کانون‌های بسیج اساتید گسترش یافته که در حال حاضر این سازمان اهداف خود را با بهره‌گیری از ظرفیت اساتید و اعضای هیئت علمی بسیجی پیگیری می‌کند.

سمیعی با اشاره به اهمیت بسیج اساتید، افزود: امروز فضای دانشگاه های کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور استادان در طراز انقلاب اسلامی است و با توجه به هجمه های بی رحمانه ی دشمن در مبارزه با انقلاب اسلامی، این ضرورت بیش از قبل اهمیت پیدا می کند.

در این مراسم، 'اکبر جعفری شاعرلر' رئیس دانشگاه آزاد واحد پارس آباد نیز ضمن خیر مقدم و عرض تبریک به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع)، به نقش سازنده بسیج در دانشگاه ها اشاره و بیان کرد: پیشرفت های ما در عرصه‌های مختلف جهان مرهون خود باوری ملی است که در ثمره خون شهدا و از جان گذشتگی ملت ایران حاصل شده تا این انقلاب به دست نااهلان نیفتد.

وی با اشاره به اینکه بسیج اساتید دانشگاه این واحد در حوزه های آموزش عالی و فرهنگی در کنار اعضای هیئت علمی و بسیج دانشجویی شهرستان پیش قدم بوده، گفت: بسیج اساتید از آن دسته نهادهای انقلابی است که زیر پرچم ولایت فقیه نقش مهم و بسزایی در هم افزایی دانشگاه ایفا کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد واحد پارس آباد تصریح کرد: بسیج اساتید دانشگاه تا کنون همکاری مطلوبی با مدیریت دانشگاه و دیگر واحد‌های ذیربط داشته و متقابلاً دانشگاه نیز تا حد امکان در برطرف نمودن نیاز‌های بسیج دانشجویی اقدام نموده و در آینده نیز همکاری خواهد کرد.

در این مراسم طی حکمی 'فیروز شقاقی' به عنوان مسئول بسیج اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد منصوب و از زحمات 'اشرفی' مسئولین قبلی بسیج اساتید این دانشگاه تقدیر شد.

ارسال نظرات