خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست که در مؤسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی نگهداری می‌شوند، از سوی کارکنان مورد تربیت صحیح اسلامی قرار می‌گیرند تا فرد شایسته‌ای در جامعه باشند.
کد خبر: ۸۶۲۳۳۲۷
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین حجت‌الاسلام علی عباسی  مدیر حوزه علمیه استان قزوین، با حضور در مؤسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی شیرخوارگاه حلیمه با مدیر و کارکنان این مجموعه دیدار و از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند و ماندگار مدیرعامل و کارکنان این مؤسسه خیریه اظهار کرد: کار شما نزد خداوند بسیار ثواب و اجر فراوانی به همراه دارد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین اضافه کرد: مؤسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی (شیرخوارگاه حلیمه) با همکاری خیران تشکیل شده و با تمام کمبودها نگهداری فرزندان را برعهده دارد.

تربیت صحیح اسلامی فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست در قزوین

عباسی با اشاره به مسئولان این مؤسسه خاطرنشان کرد: آنچه که نزد خداوند با اهمیت بوده این است که بتوانید فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست را که به هر دلیلی در مؤسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی نگهداری می‌شوند، مورد تربیت صحیح اسلامی قرار داده تا فرد شایسته‌ای در جامعه باشند.

وی با خطاب به کارکنان مؤسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی (شیرخوارگاه حلیمه) بیان کرد: سعه صدر شما کارکنان و اخلاق شایسته و حسنه اسلامی بر روحیه این فرزندان بسیار تاثیرگذار است و ارتباط بین حوزه علمیه قزوین با این مؤسسه می‌تواند نقش بسزایی را در پاسخگویی به فرزندان و شبهات آنان داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین یادآور شد: حوزه علمیه این استان دارای کارشناسان و اساتید برجسته‌ای است که می‌توانند تعامل خوبی با فرزندان و همچنین پاسخگویی به مسائل دینی آنان و هماهنگی و برنامه‌ریزی داشته باشند.

تربیت صحیح اسلامی فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست در قزوین

مدیرعامل مؤسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی:

علی‌اصغر عاملیان مدیرعامل مؤسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم به مدیر حوزه علمیه استان قزوین اظهار کرد: حضور روحانیون و همچنین شما در این مجموعه برای کارکنان مؤسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی بسیار با ارزش و تأثیرگذار است.

وی مطرح کرد: در این مؤسسه دو گروه از فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست از سوی همکاران ما در این مجموعه به خوبی نگهداری می‌شوند.

تربیت صحیح اسلامی فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست در قزوین

مدیرعامل مؤسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی عنوان کرد: کارکنان ما در این مجموعه مثل یک خانواده به خوبی از این فرزندان نگهداری کرده و اصول تربیت صحیح اسلامی را به آن‌ها آموزش می‌دهند.

عاملیان به حضور مؤثر کارشناسان حوزه علمیه استان قزوین در این مجموعه اشاره و خاطرنشان کرد: حوزه علمیه قزوین که از ظرفیت‌های خوبی بهره‌مند است، می‌تواند با اعزام کارشناسان خواهر و برادر و با حضور در جمع این فرزندان ارتباط خوبی را برقرار کند.

این مسئول ادامه داد: امید است با مدیریت حوزه علمیه استان قزوین این اتفاق مبارک بیشتر در این مؤسسه رقم بخورد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها