معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار یزد:

ناظران شورای نگهبان با جدیت تمام قانون را اجرا کنند

مسئول مرکز راهبردی سپاه الغدیر استان یزد گفت: عزت ایران اسلامی در گرو ولایتمداری و ایستادگی جانانه در برابر هجمه های مختلف کفر جهانی است .
کد خبر: ۸۶۲۳۳۵۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: غلامحسین دشتی معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار یزد در همایش ناظران شورای نگهبان این شهرستان گفت: ملت ایران در سایه تمسک به دین و ارزش ها و ولایت فقیه موفق به شکست توطئه های مختلف دشمنان شده است .

وی ادامه داد: عزتی که هم اکنون ایران اسلامی در عرصه های مختلف داخلی و همچنین در سطح منطقه و خاورمیانهدارد تمامی مدیون ایثار و شهادت ها و ولایتمداری ملت قهرمان ایران در 37 سال گذشته است .

یادگار دفاع مقدس تصریح کرد: دشمنان امروزه برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی با جدیت وارد عرصه کار و فعالیت شده اند که نمود عینی و بارز آن همان نفوذ است که بارها مقام معظم رهبری به آن تاکید کرده اند .

دشتی اظهار داشت: کروهک های تکفیری و سلفی ها و داعش تمامی عوامل اصلی استکبار جهانی هستند که با حمایت های مادی و معنوی دشمنان برای ضربه زدن به وحدت امت اسلام و اجرایی شدن خواسته های کفر جهانی فعالیت دارند .

وی گفت: بر تمامی دلسوزان انقلاب اسلامی است که در مسیر اهداف نورانی انقلاب اسلامی و بخصوص  منویات امام گونه مقام معظم رهبری حرکت کنند و تسلیم اهداف کور دشمنان نشوند که بدون شک راه عزت همان راه ولایت و امامت است .

مسئول مرکز راهبردی سپاه الغدیر یزد تاکید کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مهم است و باید ناظران با جدیت و طبق مقررات نقش درست خود را انجام دهند که رسالتی تاثیربخش و تعیین کننده است .

صبح مهریز/

 

ارسال نظرات